wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 3 月 2 日  星期一   微雨


攔途截劫...!!! 愉快 分類: _My-Life_

今天.. 一朝早下雨.. 不用排隊.. 正!!

週會是 舊的體育老師 黃水波講.. ( 星期六見到佢..= = )

整個週會都在溫習.. 但黃水波講野.. 我又想聽.. 真矛盾.."

第二堂測中文.. 真係唔出詞解.. 原來.. 中文真係理科黎嫁.. 佢出咩.. 真係估唔到嫁.."

第三堂就考音樂la.. 所以同歷史上冇關ga 野.. 我都識.. 就係音史唔識..唉~"

跟著.. 兩堂都係物理.. 戈D電路.. 似足一舊雲咁.. 訓左係我個頭上面..= =

 

中午同檬&妙&靈 去關閘大家樂食

四個人都係食同一個超值餐..

十五蚊一個飯加杯野飲.. 都ok 抵嫁..!!

 

下午放學..自己走返高士德..

比完野lam lam.. 就諗著去買野食.. 再去靑交~

點知比人攔途截劫..

去左 "我們這一家" 買面包.. 食左四十個半..

都唔知講咩好.. 不過.. 算la.."

 

 

這幾天.. 天陰陰..

但心情.. 郤天晴.."

 
發表時間:2009-03-02 09:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 1 日  星期日   微雨


2日~" 分類: _My-Life_

2月28日..

朝早.. 同兩個大人物去大家樂食早餐..

食完就返學校..

成個管樂團ga 都唔使著校服返學.. 搞到好鬼怪.."

我地高二信a ga BON 就聯合 釗、情、檬 一齊做壁報

BON 入面.. 我一向都係上堂依部份好自由.. 所以.. 我唔入管樂室.. 好正常.."

Natalie.. 就借做壁報黎做藉口.. 成功地唔使上堂..

而Oboe.. 就慘D.. 比四海 "的" 返入去上堂.. 呵"

做左差不多成個鐘ga壁報.. 才整完D底紙.. 進度緩慢哦..!!!

 跟著夾左半個鐘歌.. 就到放飯時間.."

我就同一班女仔去左地道食..

我食依個 "粟米雞粒飯"    ( 唔食得粟米.. 又梗係要食粟米.. 都幾犯賤~ )

跟著又要返學校.. 準備出show.."

由出show前.. 都出show後.. 一直都間歇性落緊毛毛細雨..

差D就唔出.. 好彩最後都冇問題.. 照出.. 呵"

出完show.. 就返浸信lu~

好奇怪.. 依家ga 浸信管樂隊.. 比起以前.. 真的遜色不少..

但.. 搬野ga能力.. 勁左唔少.."

去.. 我要跟貨車.. 正常.. (已經係慣例..)

返戈陣竟然唔使.. 正.."

簡直就係長江後浪推前浪.. 我老la.."

搞掂晒.. 就岩岩好收到電話..

要去搵碧碧 & 妙嫦..

今次.. 實在驚訝..

去盛記食野.. 我唔使出錢..

去龍園百佳下面戈個商場..

仲...   實在.. 嚇驚..

不過.. 個感覺都幾正.. 呵"

 

3月1日..

今朝一早就同Amway 一班朋友去行山..

行大潭山郊野公園.. 正.." 比起上次青獎行山.. 正得多.."

但.. 佢地真係行得好慢.. 有人行左十分鐘.. 就喊累.. 唉.."

 

 

 

 

 
發表時間:2009-03-01 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


... 分類: _My-Life_

今天.. 再次賽波了.."

氣氛... 沒有上一次的感覺.."

但是很驚險.. 最後還是勝利...

正!我們班.."勁"!

 

明天,電腦測驗與英文文法測驗..

還真麻煩.. 幸好今天的數學容易..

但是.. 明天的英文.. 會有這樣容易嗎..?

會像深化時的一樣嗎?

希望吧..

 

班任還沒給回我錢..

$36.. 都話要銀行拿錢..

是真的沒帶錢..還是麻煩..?

 
發表時間:2009-02-26 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]