2月28日..
朝早.. 同兩個大人物去大家樂食早餐..
食完就返學校..
成個管樂團ga 都唔使著校服返學.. 搞到好鬼怪.."
我地高二信a ga BON 就聯合 釗、情、檬 一齊做壁報
BON 入面.. 我一向都係上堂依部份好自由.. 所以.. 我唔入管樂室.. 好正常.."
Natalie.. 就借做壁報黎做藉口.. 成功地唔使上堂..
而Oboe.. 就慘D.. 比四海 "的" 返入去上堂.. 呵"
做左差不多成個鐘ga壁報.. 才整完D底紙.. 進度緩慢哦..!!!
跟著夾左半個鐘歌.. 就到放飯時間.."
我就同一班女仔去左地道食..
我食依個 "粟米雞粒飯" ( 唔食得粟米.. 又梗係要食粟米.. 都幾犯賤~ )
跟著又要返學校.. 準備出show.."
由出show前.. 都出show後.. 一直都間歇性落緊毛毛細雨..
差D就唔出.. 好彩最後都冇問題.. 照出.. 呵"
出完show.. 就返浸信lu~
好奇怪.. 依家ga 浸信管樂隊.. 比起以前.. 真的遜色不少..
但.. 搬野ga能力.. 勁左唔少.."
去.. 我要跟貨車.. 正常.. (已經係慣例..)
返戈陣竟然唔使.. 正.."
簡直就係長江後浪推前浪.. 我老la.."
搞掂晒.. 就岩岩好收到電話..
要去搵碧碧 & 妙嫦..
今次.. 實在驚訝..
去盛記食野.. 我唔使出錢..
去龍園百佳下面戈個商場..
仲... 實在.. 嚇驚..
不過.. 個感覺都幾正.. 呵"
3月1日..
今朝一早就同Amway 一班朋友去行山..
行大潭山郊野公園.. 正.." 比起上次青獎行山.. 正得多.."
但.. 佢地真係行得好慢.. 有人行左十分鐘.. 就喊累.. 唉.."










 |