| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
新的一年.. 新的開始.."  |
分類: _My-Life_ |
昨晚.. 仨人行的 到了 觀光塔的 "外圍 倒數.."
妙妙一身 OL 裝扮... 哈.."
搞到.. 好似一個老野帶著一個OL 加一個細路女咁.."
10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 4.. 3.. 2.. 1.. 新年快樂.."
"澳門是這樣倒數的.. = =...
倒數 完.. 我們到了黑沙環的東昇玩打邊爐.."
去到.. 已經成點半.."
食完.. 三點.."
牛返屋企.. "
妙同我搭的士返佢屋企.."
最後我自己又走返我自己屋企.. 呼.. 好凍.."
返到屋企.. 四點幾.. 好攰..><"
今晚.."
再去打邊爐.." 正.."
新一年..
沒有新的願望.."
|
|
|
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
Bye..''  |
分類: _My-Life_ |
時間真的過得很快..
原來..今天已經 是2008年最後的一天..
我希望可以快快樂樂的把它們劃上一個完美的 ''句號''..
|
|
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
| Happy Ending..? |
分類: _MooD_ |
昨晚.. 無聊的在看電視..'
發現澳廣視在播.."2008 澳門大事錄"
才發現 2008年的日子 所餘無幾..
回想起... 嘿.. 真可笑.."
其實.. 如某友人說的..
既然知道結果..為什麼還是...呢?
依個.. 始終會係一個迷.." |
|
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 201 | »
|