| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 好辣呀~!!!" |
分類: _My-Life_ |
今天的數學.. 哈"
簡直係大屠殺.. 屠殺我地高二ga學生.."
幸好..我該是能逃過一刧的.. HaHa"
放左學.. 成班人去左黃金度... 睇著Maybo買野..= ="
跟著就去金樂食野.. [ 都唔明ga.. D野咁辣.. 都唔明佢地點解食咁辣嫁~* ]
跟著本來諗著去一個好靜好靜ga地方靜靜溫習..
點知因為太靜而接受唔到.. 最後就去左關閘m記度溫..
最後得返MayMay一個溫.. 我地.. 成班就玩 "真心話.大冒險"...= =
查實.. 我只是一直在原地踏步... =.=
|
|
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 一哥豬比分屍" |
分類: _My-Life_ |
今日.. 已經去到第二個星期ga考試ga開始lu"
物理.. 物理.. 本來真係諗著唔理..
今朝先溫.. 但.. 好似真係唔係好掂...
合格.. 唔冇問題ga.. 但..測驗上面有戈d..
我都唔識lo.. 冇睇到..= ="
放左學去大家樂溫數.. 我叫個一哥豬..
比人分屍..><" 佢好慘呀"
呀.. 聽日數學.. 又要背公式la" |
|
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 希望杯" |
分類: _My-Life_ |
好一個希望杯..
份卷.. 完全唔似之前戈D數學比賽ga.."
奧數戈D.. 就係諗爆你頭.. 咁先諗到戈D."
今日戈D.. 簡直就係智障.. 比返晒上年學戈D野比你..
考你記憶咁話"
本來都做得好好地ga..
不過.. 突然成班起身去交.. 搞到我做埋羊仔..
玩羊群心理.. 交埋一份..
呵~*
一做完急急腳走..
有野做.. 冇辦法.. 如果唔係..
實跟著班fd 去食野.. .."
到左夜晚.. 諗著溫物理..
點知九點開始溫.. 九點半就做星戰..
唔睇唔得..so. 聽日先la.. 哈哈~ |
|
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 201 | »
|