| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
| 老了.. |
分類: _MooD_ |
最近的記性.. 差了很多.."
總是把 情清妙靈 等亂叫一通..
也許.. 真的老了~
最近.. 努力於普通話.. "
普通話的讀誦.. 果真很難"
有些音.. 我好像總是發錯的~
我要加油..!!!"
但我總是不明白.. 為何我們班總比其他班多發生事~
上年的半班進普通話集誦..
今年的全班住普通話集誦..
今年的半班去希望杯筆試..
還會有嗎..? 很擔心哦~"
最近牛牛跟oboe 可能真的太悶了..
我的書..簿.. 甚麼連 我的擦膠..手機.. 也變了戰場..= ="
我想.. 我的一切將會陸陸續續的被她們征服"
季節的更替..
各位要小心哦..
不少人已經病倒了..
星期六.. 真的要再出油嗎..?
我想.. 要是我繼續出油..
我將不用做 "油炸鬼"
|
|
|
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
| 激氣..!!!!" |
分類: _MooD_ |
今天.. 又再下雨..
本來miss 就會調位..
但.. 個嬋姐就係咁嘈.. 都唔知佢發咩神經..
真係激氣..!!!
難得今次miss 諗著唔改..
而我都唔係好偏心..
哼.. 總之就激氣la" |
|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 煩~ |
分類: _MooD_ |
一大清早.. 就比街外ga下雨聲嘈醒左..
跟著我就發呆.. 發到夠鐘返學" = ="
昨晚.. 已經諗個座位表諗到頭都爆埋~
都唔知佢地點知係我搞ga.."
可以由朝早返學嘈到下午放學
真係我都有D頂佢地唔順"
小心我爆發呀!!!" 我爆出黎ga話.. 我自己都驚呀!!!"
真希望可以每天都像那樣~" 嘿嘿~
空穴來風.. 未必無因.."
確實正確.. 我明白了.." 哈~"
最後.. 又做左放油這動作~" |
|
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 201 | »
|