| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 2 日 星期六  |
培才環山跑"  |
分類: _My-Life_ |
今早依舊回校上活動課~
返到去冇耐.. 就聯群結隊咁出去買野食~
跟著夾歌.. 冇feel ga"
返到屋企訓左陣.. 就去松山..要 環山"行"
去到就見到女A 就黎要跑..
個結果嚇親我.. Lilo 跑第7...碧跑第10~妙跑第11
到我地男a跑..
無驚無險.. 跑晒全程..
釗釗就係咁跑.. 都入唔到頭十~
我腳傷未好... 跑中間.. 仲拉著伍天佑.. 唔比佢跑.. 哈~
青交上堂..唉~
師弟.. 進度唔得~唉~
樂器.. 又要吹新樂器..
越黎越大舊.. 唉~ 好難吹"
|
|
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
勞動..  |
分類: _My-Life_ |
中午去了利澳對面的威記食葡國餐~
然後去了氹仔的軍營..
入面D野.. 幾好玩.. 仲見到D軍人搞笑ga一面..
哈.. 不知所謂"
下午見到D人遊行..
D警察見到我地D無辜市民.. 就叫我地行第二邊..
以免搞到我地.. =..=
夜晚去左塔石見Show~
夢.. 誰人沒有..
能實現的.. 是努力的結果..還是命運的安排..?
若能像它~夫復何求..
這種感覺.. 實在不舒服~
預感這傢伙.. 我不喜歡..' |
|
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
調位..  |
分類: _My-Life_ |
今天的堂.. 英英數數中..
兩堂英文就係咁講書~
我就唔知做緊乜..貌似溫中文.. 但. 唉~
最後大家要求Miss調位.. 唔知得唔得呢~
兩堂數學就不停做數~
我都係對著本中文書.. 彷彿識識地咁..
中文堂就點書..
我識呀.. 呵~
中午趕趕趕~彷彿走遍了整個澳門~
下午.. 班務堂調位..
妙妙坐隔離.. 牛牛坐後面.. 傅朗坐前面.. 浩然坐另一面..
彷彿不錯.. 可是個個都好似想我走.. 真係不知該有甚麼的反應..
體育堂.. 打排球.. 連個整親腳ga都拎到100分..呵~
Thz 高佬~"
冷嘲熱諷.. 實在不喜歡~
而你..卻好像變得陌生''
是誰的問題..? |
|
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 201 | »
|