wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


交電話費..= = 愉快 分類: _My-Life_

今天.. 高高興興的.. 上了一整日的課~

英文堂.. miss 在說班務.. 唔提佢ga野.. 佢真係會唔記得.. 有時提埋佢都可以唔記得ga.. 唉~

普通話堂.. 比miss 叫左出去獨誦.. 對著我地班.. 完全出唔到feel~

生物堂.. 抄筆記~

中文堂.. 狂抄筆記~

數學堂.. 聽書.. 好無聊~

中午去左盛記食.. 仲去CTM 交埋電話費.. $210.!!! 好貴..!!!

三個月冇交..= = 真係貴"

跟著同牛返左管樂室.. 我練左陣野.."

化學堂..狂做實驗.. 我地狂起哄.. 搞到miss 都煩"  哈哈

物理堂.. 兩堂.. 佢狂講.. 我就少有咁訓著左..

               最後唔知點解會醒左..

放左學.. 同丹.. 釗.. 德.. 去影印~

影完我就同釗釗拎返D影印返學校比佢地..= ='

跟著同釗釗搭車返高士德..

諗著返屋企換衫去補習..

點知.. ..   真係搵親都冇好野ga~" 唉~>.<"

補完習.. 就去青交.."

都仲係吹唔慣新戈支野"

 

 

 
發表時間:2009-05-06 10:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


透明~ 忿怒 分類: _MooD_

今天沒有甚麼壞事發生過..但我的心情卻相當不好'

原來這是一個預告.. 幾件惡頂的事一連串湧過來'

咩事.. 發生咩事..

調位..比人嘈.. 話個頭阻著佢地睇野~

有事發生.. 總係唔同我講.. fd 係咁.. miss 都係咁..

可以完完全全咁唔同我講lo~

我乜都唔知.. 想點姐'

 

空穴來風.. 未必無因..

打完..再見~

 
發表時間:2009-05-04 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 3 日  星期日   陰天


拜完再拜~ 分類: _My-Life_

今早返教會..  "我有一個夢.."

夢的確很重要.. "人..冇左夢想.. 根本就係一條死魚"

記得曾有人說過這句話~

"困難..每個人做事時都必會遇到.. 但只要你的夢想夠大.. 就能爬過這個由困難築成的山峰~"

但.. 我始終有一個聽唔入耳.. 要做到咁咩.."

 

下午返左學校個教會崇拜..

陳牧師講D野幾好笑..

而且他說得乜很有道理..

在你心命有關係的.. 你才會注意..

否則.. 佢叫你.. 你都留意唔到 "

 
發表時間:2009-05-03 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]