| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
交電話費..= =  |
分類: _My-Life_ |
今天.. 高高興興的.. 上了一整日的課~
英文堂.. miss 在說班務.. 唔提佢ga野.. 佢真係會唔記得.. 有時提埋佢都可以唔記得ga.. 唉~
普通話堂.. 比miss 叫左出去獨誦.. 對著我地班.. 完全出唔到feel~
生物堂.. 抄筆記~
中文堂.. 狂抄筆記~
數學堂.. 聽書.. 好無聊~
中午去左盛記食.. 仲去CTM 交埋電話費.. $210.!!! 好貴..!!!
三個月冇交..= = 真係貴"
跟著同牛返左管樂室.. 我練左陣野.."
化學堂..狂做實驗.. 我地狂起哄.. 搞到miss 都煩" 哈哈
物理堂.. 兩堂.. 佢狂講.. 我就少有咁訓著左..
最後唔知點解會醒左..
放左學.. 同丹.. 釗.. 德.. 去影印~
影完我就同釗釗拎返D影印返學校比佢地..= ='
跟著同釗釗搭車返高士德..
諗著返屋企換衫去補習..
點知.. .. 真係搵親都冇好野ga~" 唉~>.<"
補完習.. 就去青交.."
都仲係吹唔慣新戈支野"
|
|
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
透明~  |
分類: _MooD_ |
今天沒有甚麼壞事發生過..但我的心情卻相當不好'
原來這是一個預告.. 幾件惡頂的事一連串湧過來'
咩事.. 發生咩事..
調位..比人嘈.. 話個頭阻著佢地睇野~
有事發生.. 總係唔同我講.. fd 係咁.. miss 都係咁..
可以完完全全咁唔同我講lo~
我乜都唔知.. 想點姐'
空穴來風.. 未必無因..
打完..再見~ |
|
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
| 拜完再拜~ |
分類: _My-Life_ |
今早返教會.. "我有一個夢.."
夢的確很重要.. "人..冇左夢想.. 根本就係一條死魚"
記得曾有人說過這句話~
"困難..每個人做事時都必會遇到.. 但只要你的夢想夠大.. 就能爬過這個由困難築成的山峰~"
但.. 我始終有一個聽唔入耳.. 要做到咁咩.."
下午返左學校個教會崇拜..
陳牧師講D野幾好笑..
而且他說得乜很有道理..
在你心命有關係的.. 你才會注意..
否則.. 佢叫你.. 你都留意唔到 " |
|
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 201 | »
|