| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
....."  |
分類: _My-Life_ |
今日..
諗返起.. 好似冇咩事發生~
朝早測物理.. 都ok難.. 應該合格ga"
中午同大家一齊出去食"
檬檬 & MayBoe 離隊 走左去金樂食~
下午.. 1堂化學.. 2堂物理~
感覺上好攰.. 可能坐第一個位..
會專心少少掛~"
好彩後面有隻牛~如果唔係可能會悶死"
放學 練普通話~
某人連銀包都唔記得拎~
拎到去.. 又中伏 =..="
|
|
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
...  |
分類: _My-Life_ |
昨天..
唔知做咩..
夜晚戈時..心情直落谷底~
為左唔比依種心情以後再出現.. 決定一個月唔做"
想知道.. 就去睇..
越去睇.. 就越知..
知道左.. 就疑惑..
事實 真的是我所想的嗎..?
心情唔好.. 我就閂電腦.. 去訓啦~
我不停的睡在床上想..
好的..壞的.. 舊的.. 新的.. 所有的.. 想了很多~"
傻ga"
今日..
可能係琴日太夜訓.. 今日又差D遲到~"
今日碧拎左七個木槺 返黎食~
最後我戈個都比埋釗釗~
化學堂戈時.. Miss 做實驗.. 彷彿要做好耐~
中午戈時.. 有個沖動唔出去食野~
放學戈時.. 化學miss 同我講.. 唉~"
跟著去左教會.. 上初信班..
我信左十幾年.. 仲要上初信班..= =" |
|
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
母親節~  |
分類: _My-Life_ |
一年一度ga母親節~
媽媽節快樂..!!!
所以 一年一度咁請佢去食野"
今朝去左教會~
聽左好多野~
母親.. 的確要對佢好的~
父親.. 的確比母親低調~
兒女.. 的確比任何難教~
今天的我.. 不知為何..
非常感性~" |
|
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 201 | »
|