| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
最後 "沖廁"..  |
分類: _My-Life_ |
今天..早上也去了練習獨誦..
進行最後"沖廁"..!!!
大家祝我成功吧"
今日返教會...
不停在玩遊戲..
玩得..挺高興的..
當大家用繩聯成網..
再把我們逐一撐起..
當時真有一種.. 沒甚麼不可能的感覺~
那種感覺.. 很正..
不要亂說..
|
|
|
哈..  |
分類: _MooD_ |
今天.. 今周的測驗.. 終於告一段落..
好像有一種放假感覺,,
比賽.. 近了..
最近的生活.. 都是圍繞著朗誦的'
我的讀誦.. 也是這三天才有進步..
到了比賽的時候.. 會有比今天更高的水準嗎..'
Miss 施.. 是因為比賽的迫在眉睫..
而出殺手鐧嗎..?
每次都好像要令我真的有點想喊..
傷心的事.. 每次都迫我想..'
不喜歡.. 長期悲憤的心情"
|
|
|
| 苦笑一聲.. 哈" |
分類: _My-Life_ |
今天.. 終於遲到了..=,,=
數學堂測數~希望碧&潔靈搞得淨la"
中文堂冇上.. 去左練獨誦~
中午去食 "椰汁雞"~ 我食雞絲撈加底..= ="
食食下.. 先發現.. 我唔係咁中意食雞絲撈..
還是 那裡的椰汁雞&魚湯粉適合我..
真的不該亂叫.. 不適合我的.. 就不該要呀.. =,,="
班務堂.. 還是 只有幾個人仔上堂.."
眼見別的班.. 人山人海..
我們班的人數 則寥寥數個~看上來.. 真不像樣
體育堂.. 我還是在練普通話"
眼看著他們打排球.. 真的想跟他們一起打"
放學時.. 到大禮堂 朗誦給校長等人聽..
我.. 還是最後的一人"
CampKei..唔見銀包..都唔知邊個咁賤格"
下次唔好坐巴士La" Camp哥"
都係坐的士好..哈"
看不見.. 而感覺到的東西..
確實很虛無縹緲.." |
|
|
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 201 | »
|