wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


神秘島之旅~" 愉快 分類: _My-Life_

10/4~

朝早去關閘等.. 五人行北上~

過關後.. 在地下商場開餐~"

點知我.. 生飛滋... 食唔到D酸辣粉~><

食完就坐直上神秘島~

坐車戈時.. 我坐飛機位~

幾次都差D飛出去~= ="

去到就開始玩lu~

戈度~好多當地ga學生~ 仲要係狂尖隊~

玩過山車.. 部車勁快...!!! 話係咩全國第一部彈射式ga過山車~

所以一開車就快到咩咁~

又玩左跳樓機.. oboe 超勁... 大字形咁玩~勁..!!!

仲玩左類似激流ga野..

正面落完.. 仲要玩背面落~ 超驚...

佢地仲要發神經.. 狂玩..= ="

玩鬼屋.. 仲要係冇feel ga.. 得D聲有D驚..(唔聲唔聲.. 嚇你一驚戈D"

入面食野ga地方.. D野食完全唔得~ 勁難食~!!!

最後仲要玩水.. 玩沙..  我仲要跌左落水.. = ="

仲有其他.. 好似.... 同埋... 咁lo..!!!!

跟著去到住宿ga地方.. 就沖涼la..

四個女仔一齊入晒廁所.. 一個一個咁沖...= =

佢地沖涼之前.. 當然要拎D 女性用品出黎..

但.. 佢地當我冇到..  ( = =" ) ^ N

跟著就我沖la.. 佢地就玩面膜..= =     四隻女鬼.."

跟著就當然係食宵夜la.. 正~"

我除左食野.. 就係執野.. 做左工人.."

到最後.. 唔使做 "露宿者" ...= ="

 

11/4

訓左成晚 比起牛 & oboe ... 算係訓得好~"

但.. 幾次係比人整醒~

跟著望著.. 佢又訓返...= ="   無奈~

跟著去情兒屋企.. 比佢地放下行李..

就去地下商場度行..行完就反澳門..

我& 碧 返教會..

妙去睇潔靈比賽.. ( 佢仲拎到冠軍..!!"

情 & 牛 & oboe .. 就唔知去左邊.. 斷估唔係偷情掛= =

返教會.. 聽到ga 野.. 總係好大啟示~

夜晚就去食日本野~  唉~"

窮死~"

最後佢地就返大陸老情的家..

咁我就去飲涼茶la~

 

 
發表時間:2009-04-12 10:51 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


潦倒的一天" 分類: _My-Life_

終於放假lu~

今天.. 整天也不像是上課"

放學後跟妙妙他們去書展~

看到了不少書是有興趣的~

但.. 我今天是有困難..

今天是我最潦倒的一天..

口袋裡只剩下七角..!!!

澳門通... 負六角..!!!!

唉~"

 

 

 

 

 
發表時間:2009-04-08 09:43 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


two days~ 分類: _My-Life_

6/4~

朝早開始做返北冀ga風紀~"

多人D.. 真係好D~

碧碧妙妙整朱古力蛋糕~ 唔錯..

但仍有待進步~

 

中午去左街市~食~

戈班普通話集誦.. 一食完就急急腳咁走左去~

仲諗著跟埋佢地一齊去ma~(我都要早返練><"..

當我練完普通話後~

返到課室.. 見到妙妙 "不爽中"

當其他集誦ga人返黎.. 就發生大規模暴動~

原來成班D水樽都比人下毒..!!!!

牛牛檬檬ga水樽應該係最大味ga.. 應該好大仇口..!!

因為毒源係我ga.. 搞到我比人淋水lo...

救命....

 

7/6

朝早一返到去...得一個字可以形容.."頂..!!!!!"

D書又比Miss 偷左.. 正一死賊仔~

佢收左唔緊要... 仲要超偏心.,..!!!

釗釗就乜事都冇,,我就.. 唉~

中午.. 係飯堂 同信信食..

下午.. 又有碧碧D蛋糕食..

好食過琴日戈D.."

好.. 有進步..= =

放學同釗釗走..

 

 

 

日子.. 還是平凡些較好~

 
發表時間:2009-04-07 10:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]