10/4~
朝早去關閘等.. 五人行北上~
過關後.. 在地下商場開餐~"
點知我.. 生飛滋... 食唔到D酸辣粉~><
食完就坐直上神秘島~
坐車戈時.. 我坐飛機位~
幾次都差D飛出去~= ="
去到就開始玩lu~
戈度~好多當地ga學生~ 仲要係狂尖隊~
玩過山車.. 部車勁快...!!! 話係咩全國第一部彈射式ga過山車~
所以一開車就快到咩咁~
又玩左跳樓機.. oboe 超勁... 大字形咁玩~勁..!!!
仲玩左類似激流ga野..
正面落完.. 仲要玩背面落~ 超驚...
佢地仲要發神經.. 狂玩..= ="
玩鬼屋.. 仲要係冇feel ga.. 得D聲有D驚..(唔聲唔聲.. 嚇你一驚戈D"
入面食野ga地方.. D野食完全唔得~ 勁難食~!!!
最後仲要玩水.. 玩沙.. 我仲要跌左落水.. = ="

仲有其他.. 好似.... 同埋... 咁lo..!!!!
跟著去到住宿ga地方.. 就沖涼la..
四個女仔一齊入晒廁所.. 一個一個咁沖...= =
佢地沖涼之前.. 當然要拎D 女性用品出黎..
但.. 佢地當我冇到.. ( = =" ) ^ N
跟著就我沖la.. 佢地就玩面膜..= = 四隻女鬼.."
跟著就當然係食宵夜la.. 正~"
我除左食野.. 就係執野.. 做左工人.."
到最後.. 唔使做 "露宿者" ...= ="
11/4
訓左成晚 比起牛 & oboe ... 算係訓得好~"
但.. 幾次係比人整醒~
跟著望著.. 佢又訓返...= =" 無奈~
跟著去情兒屋企.. 比佢地放下行李..
就去地下商場度行..行完就反澳門..
我& 碧 返教會..
妙去睇潔靈比賽.. ( 佢仲拎到冠軍..!!"
情 & 牛 & oboe .. 就唔知去左邊.. 斷估唔係偷情掛= =
返教會.. 聽到ga 野.. 總係好大啟示~
夜晚就去食日本野~ 唉~"
窮死~"
最後佢地就返大陸老情的家..
咁我就去飲涼茶la~
|