wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 3 月 22 日  星期日   微雨


管樂迎新.." 滿足 分類: _My-Life_

昨晚.. 三點多才回家..

回家後.. 立即鑽上床睡..

實在太累了.."

 

早上起床後..

一上網.. 嚇了一嚇..

接近所有校內熟人都冇上線..

我完全唔記得左佢地要去戈個乜鬼大使.. 討厭!!!!"

報 去北京戈個.. 又夠人.. 唔收我..

報 戈個健康大健.. 又唔收我.. 討厭!!!

 

今天.. 管樂搞 "迎新大會"..

看到了不少老朋友.."

嘿嘿.. 想起了當天還是管樂新人的時候..

那時的管樂團.. 是多麼的有人情味.."

 
發表時間:2009-03-22 08:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 21 日  星期六   微雨


呃.. 普通話..= = 分類: _My-Life_

一朝早.. 還未訓醒的時候..

Miss 就打電話黎.. 叫我通知成個 高二信a 今日11點去六樓..

都唔知咩事.. miss 叫我通知.. 我咪通知lo..

可能因為太早.. 好多人都係比我整醒ga.."

返到學校.. 見到施雅施..

佢一見到我.. 就叫我.. 我仲以為佢係叫我 有關讀誦ga野tim..

點知佢問我.. 知唔知一陣要去晒六樓呀..

原來.. 成個高二信a 係比人選左去 普通話集誦"..= =

搞到我依做叫人去ga.. 好似做左反骨仔.. 呃晒成班人去死"  sor ar.. 各位.. 嘻嘻"

 

未夠12點.. 就走lu.. 換衫.. 跟著係學校門口.. 等人.. 然後直去碼頭.. 過香港.."

時間真的很緊張.. 四個人搬七大件行李.. 真係好辛苦.."

淨係設置好D攝影器材.. 拉好D線..接駁埋D線.. 用左幾個鐘.. 好攰呀"

 

今次場Show.. 好正.. 成場都係Flute"

咩Flute 都有.. Bass Flute..Alto Flute"

正.."

 

最後要成零晨三點幾先返到屋企.. 好攰呀"

 
發表時間:2009-03-22 01:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


就黎考完lu~" 分類: _My-Life_

化學都考左lu..

聽日.. 原來已經黎到最後一科..

今次ga考試在太長la..

接近兩個星期..= =

到左依家.. 有種唔捨得考試ga感覺"

上堂的感覺 比考試差得太多了"

 

說出事實.. 是導人向好..?

 
發表時間:2009-03-18 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]