一朝早.. 還未訓醒的時候..
Miss 就打電話黎.. 叫我通知成個 高二信a 今日11點去六樓..
都唔知咩事.. miss 叫我通知.. 我咪通知lo..
可能因為太早.. 好多人都係比我整醒ga.."
返到學校.. 見到施雅施..
佢一見到我.. 就叫我.. 我仲以為佢係叫我 有關讀誦ga野tim..
點知佢問我.. 知唔知一陣要去晒六樓呀..
原來.. 成個高二信a 係比人選左去 普通話集誦"..= =
搞到我依做叫人去ga.. 好似做左反骨仔.. 呃晒成班人去死" sor ar.. 各位.. 嘻嘻"
未夠12點.. 就走lu.. 換衫.. 跟著係學校門口.. 等人.. 然後直去碼頭.. 過香港.."
時間真的很緊張.. 四個人搬七大件行李.. 真係好辛苦.."
淨係設置好D攝影器材.. 拉好D線..接駁埋D線.. 用左幾個鐘.. 好攰呀"
今次場Show.. 好正.. 成場都係Flute"
咩Flute 都有.. Bass Flute..Alto Flute"
正.."
最後要成零晨三點幾先返到屋企.. 好攰呀" |