| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
耿耿於懷~  |
分類: _My-Life_ |
今早.. 九點幾先返到學校..
返到去就好想訓~ 好攰~
沙丹豬係咁講.." 依家先上得幾堂.. 點解D時間好似咁長咁ga..
第三堂就好似仲有一堂就下午放學咁......
搞到我地兩條友都唔想上堂..
普通話堂.. 又要胡胡鬧鬧的過了一堂~
生物堂.. 又是在抄筆記"
中文堂.. 也是筆記的天下 =..=
數學堂.. 抄返冇抄戈D中文筆記~
中午去街市食~
返到學校.. 打左個血手印'
化學堂.. 佢講D 野.. 完全聽唔明~
物理兩堂.. 不知所謂~
唉..
放學同釗走.. 在教職處見到LamLam~
遲D搵佢去食野先~"
難道我真的自作多情.. 多心了嗎..? (耿耿於懷中)
|
|
|
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
比人暗算~  |
分類: _My-Life_ |
今早.. 腳還是很痛..
返到學校.. 見到何醫師 就去左佢度..
搞到好似遲到~ =..="
測story~ 本story 比人拎左..
最後先拎得返~ ><"
好彩仲有時間溫~ 成績... 應該合格掛~
中午去街市食..D人連電話&學生證都可以唔記得拎..
搞到我要自己一個拐到街市..=..=
得閑要請我食飯呀~
下午數英數~
不知所謂.. 比人攻擊..
搞到我地互戰~
仲誤傷別人.. 呵~ 抵死..哈哈哈~"
好無奈..
有四個傻婆變左天線得得B~
四個益智的得得B.." |
|
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
麻煩的週末~  |
分類: _MooD_ |
教會~ 看到浩然也來了~
釗釗去奉獻.. 說要為教會出點力~"
週末..
一個週未..咁整法..
未免太多野搞掛~
福音營.. 應該不去了~
這事在上年發生.. 會是多好..
發生在今年.. 該給甚麼反應..? |
|
|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 201 | »
|