wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 4 月 25 日  星期六   暴雨


暴雨..= = 愉快 分類: _My-Life_

今早.. 下暴雨..不用上活動課~

本是好事.. 但.. 七點幾就比D電話嘈醒..

無天理呀..!!!"

下午返教會.. 仲諗著之前有其他節目...

點知係教會無所事事.. 呆左成個鐘~

教會 查經.. 我淨係聽得一個道理入腦~

寬恕~  也會那不是壞事..

讓它發生.. 說不定能令他改變~

 

各位切記.. 請勿妄言..!!"

唔好講粗口.. 尤其戈D話自己唔講粗口..

但會無啦啦爆句粗口嚇親人戈個.."

空泛.. 無意義ga說話  都屬於妄言.."

 
發表時間:2009-04-25 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 24 日  星期五   陰天


路.. 要點行..? 開心 分類: _My-Life_

今日測電腦~"

不知所謂~ 好彩都算識~

中午去左金樂..

再一次證明我唔太岩食辣~

唉.. 都唔明d人點食.. 痴線~

 

中午整嬲CampKei.. sor.. ^^"

無心的~"

而下午.. 豬丹好像不太舒服.."

她頭痛.. 還真令我頭痛.. 搞到我悶..><

 

 

我還不該想太多..

不該做. 就不要做..!!!

 

我的事.. 我一直以為沒甚麼人會留意..

原來.. 還是有人會注意~

你能告知我..

我該怎麼走..?

 
發表時間:2009-04-24 09:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


傻佬做數.. 鬱悶 分類: _My-Life_

今日.. 又遲到了.."

返到去.. 唉~

門口戈度支光管又燒左.. 又生成氣體..

仲有燒焦氣味.."    勁難聞..

一日一支.. 唔知想點..

今日第三日lu~

 

測數學.. 計到傻..

測戈時.. 我傻左..

兩隻手.. 傻咁動..

沙丹豬.. 遲早比我嚇死~

測戈時.. 腦便秘.. 唉~"

戈舊Jessica 話佢自己識.. 都唔知係唔係嫁.."

戈隻碧 話佢應該有一半la..  唔合格你就死~

豬丹.. 佢小測就高分.. 大測.. 希望你掂la~

 

舊日的事.. 回想起.. 也是好事~

將來的事.. 預想起.. 更是好事~"

 
發表時間:2009-04-23 10:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]