| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
| 下兩天.. |
分類: _My-Life_ |
昨天..依舊的上活動課..夾歌..
部碧妙買花.. 然後依舊的上教會..
早走去上堂.. 玩不到教會的玩戲..><
依舊的上嘉倫堂.. 玩歌.. "吹毛求疵 原來是不好..= ="
今朝零晨.. 雨下個不停.. 把我弄醒了.. 真可憐~
早上十點比人打電話叫醒.. 唔想起..><"
但要幫人淋花.. 冇辦法..= ="
返教會.. 黎生講ga野.. 真係好聽得入耳..
真係好有用.. 但 我能做到嗎..?
返完教會 我地四人行 就去食野..
食完就各行各路~
我同釗釗上大陸.. 佢整自助過關..
食 味千.."
那三個字.. 我沒辦法..
慢慢地.. 你已當成 "理所當然.."
然而.. 其實 這並不是必然..!!
|
|
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
平靜.."  |
分類: _My-Life_ |
平靜的一天~
早上趕趕趕.. 差點遲到.. 又要坐的士返學..= = "窮..!!!!"
張卡依舊過唔到機..
搞到又比鄭sir 孖叉~"
今日小測英文.. 預左唔識.. 但又好似識咁.. = =
都唔知想點咁~
派左化學.. 我合格la.. 呵~"
正點..
今日教會戈個祈禱會..
因為要幫人補習.. 去唔到..
補完習就去搵佢地 (釗碧妙) .. 食野..
食完就送妙返屋企..
再飲涼茶.. 就送埋碧返屋企.."
涼茶佬講D野.. 梗係.. 哈哈哈..."
這 就是最好的.." |
|
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
| 不懂~ |
分類: _My-Life_ |
今天.. 英英數數中..
頭四堂 絕大半都是在溫習"
第五堂卻不知所謂的測了中文~
中午.. 同釗&池到M記食~
返到去.. 就練普通話~
因為冇地方.. 所以要係課室.. 好彩冇人.."
琴日YouTube ga Orchestra "The Internet Symphony"表演段片.. 我搵唔到...><"
不懂的事.. 還頗多呢..!!!
我.. 還是搞不清楚~" |
|
|
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 201 | »
|