| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
嬤嬤八十大壽.."  |
分類: _My-Life_ |
今天.. 一起身就send smg 叫人一齊去黑沙環..東昇..
六條友.. 又食野lu..'
一直在吹水..
唉~ 唔好成日話我D小動作啦'
又唔係有咩大問題wo..哼><!!!!!"
跟著去買花..(妙妙要去教會獻花)
去到教會.. 我地 ( 碧..妙..我 ) 遲到..
就即係開始玩遊戲~
第一個遊戲.. 一個扮腦.(比指示出黎) 兩個做左手 & 右手.."


我自己都好慘咁..食野..><"
第二個遊戲.. 唔知點形容.. 正~"

原來剛昌.. 真係幾重..哈
第三個game~ 蜘蛛網..正.."

我 同 飛飛.. 狂搬人..
最後.. 變晒我抱人過黎..哈"
仲有好多game.. 講唔晒~
晚上.. 去食飯..
原來今日我呀嬤 八十大壽..
食左成萬銀.. 痴線ga.. 有錢都唔使咁使掛'
關心人.. 其實我想..
但.. 我未必識表達"
|
|
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
端午..  |
分類: _My-Life_ |
各位..端午節快樂ma..?
今年的端午節..是個與眾不同的端午節..
朝早.. 一個電話.. 就起身出左去大家樂食野.."
仲搵到個 "贊助人"...hahaa~正.."
食完野.. 又訓過.."
二點半.. 又去青交夾歌..'
六點半.. 去食麵..
再拎埋個Cake.. hahaa~正''
今個端午.. 食ga唔係粽..
而係食Cake.. =..='
今天..過得很爽~ ( 除左巴塞打贏左曼聯..!! ) |
|
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
| 哈.. 快傻了" |
分類: _My-Life_ |
最近.. 有種不想打Blog 的感覺..'
怪怪的...不管了.. 呵~
不知不覺.. 高二考試的日子..不遠矣..'
下周三..就考lu..
高二的生活..其實.. 頗開心的..^^"
到了現在有了種不捨得的感覺..
25/5"
音樂考唱歌.. 同CampKei 唱..哈'
會話堂..Miss 有事離左..
由上年ga "迪波拉" 返黎教..正..!!!
可惜得戈一堂..
仲有 妙妙隻錶壞了..
下午不知發咩神經就送左隻錶比妙妙..哈'
又出血了'
返完屋企又出返黎食M記..哈..正..!!!
26/5"
大測Gr~ 應該還ok~'
小測數學.. 變左做工作紙..= ='
27/5"
忙碌的一天..
小測物理.. 都..應該..可能ok掛~
普通話考試 .. 但成班得戈幾丁友要考..真無奈..'
化學堂冇野做.."
英文堂.. 好似係最後一堂英文堂..
跟著.. 都冇啦..唉~"
岩岩真係辛苦晒妙妙啦..哈'
今日.. 幫班內面D人影印完後..
自己一隻走返學校...,,,,,' |
|
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 201 | »
|