wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


嬤嬤八十大壽.." 愉快 分類: _My-Life_

今天.. 一起身就send smg 叫人一齊去黑沙環..東昇..

六條友.. 又食野lu..'

一直在吹水..

唉~ 唔好成日話我D小動作啦'

又唔係有咩大問題wo..哼><!!!!!"

 

跟著去買花..(妙妙要去教會獻花)

去到教會.. 我地 ( 碧..妙..我 ) 遲到..

就即係開始玩遊戲~

第一個遊戲.. 一個扮腦.(比指示出黎) 兩個做左手 & 右手.."

 

 

我自己都好慘咁..食野..><"

第二個遊戲.. 唔知點形容.. 正~"

原來剛昌.. 真係幾重..哈

 

第三個game~ 蜘蛛網..正.."

我 同 飛飛.. 狂搬人..

最後.. 變晒我抱人過黎..哈"

 

仲有好多game.. 講唔晒~

晚上.. 去食飯..

原來今日我呀嬤 八十大壽..

食左成萬銀.. 痴線ga.. 有錢都唔使咁使掛'

 

關心人.. 其實我想..

但.. 我未必識表達"

 
發表時間:2009-05-31 12:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


端午.. 愉快 分類: _My-Life_

各位..端午節快樂ma..?

今年的端午節..是個與眾不同的端午節..

朝早.. 一個電話..  就起身出左去大家樂食野.."

仲搵到個 "贊助人"...hahaa~正.."

食完野.. 又訓過.."

 

二點半.. 又去青交夾歌..'

六點半.. 去食麵..

再拎埋個Cake.. hahaa~正''

 

今個端午.. 食ga唔係粽..

而係食Cake.. =..='

 

今天..過得很爽~   ( 除左巴塞打贏左曼聯..!! )

 
發表時間:2009-05-28 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


哈.. 快傻了" 分類: _My-Life_

最近.. 有種不想打Blog 的感覺..'

怪怪的...不管了.. 呵~

 

不知不覺.. 高二考試的日子..不遠矣..'

下周三..就考lu..

高二的生活..其實.. 頗開心的..^^"

到了現在有了種不捨得的感覺..

 

25/5"

音樂考唱歌.. 同CampKei 唱..哈'

會話堂..Miss 有事離左..

由上年ga "迪波拉" 返黎教..正..!!!

可惜得戈一堂..

仲有 妙妙隻錶壞了..

下午不知發咩神經就送左隻錶比妙妙..哈'

又出血了'

返完屋企又出返黎食M記..哈..正..!!!

 

26/5"

大測Gr~ 應該還ok~'

小測數學.. 變左做工作紙..= ='

 

27/5"

忙碌的一天..

小測物理.. 都..應該..可能ok掛~

普通話考試 .. 但成班得戈幾丁友要考..真無奈..'

化學堂冇野做.."

英文堂.. 好似係最後一堂英文堂..

跟著.. 都冇啦..唉~"

岩岩真係辛苦晒妙妙啦..哈'

 

今日.. 幫班內面D人影印完後..

自己一隻走返學校...,,,,,'

 
發表時間:2009-05-27 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]