| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
班內活動~BBQ~"  |
分類: _My-Life_ |
今早.. 本來又遲到..
好好彩咁遇著普通話集誦放學..
咁就可以平安入去~正..!!!
活動課.. 一直在走動.. 但.. 唔知自己做過d咩
放左活動課就返屋企換衫去黑沙~
成班野都遲到ga~"
真係辛苦晒典強、釗釗、CampKei 、團長佢地.."
燒左一陣烤之後~我地就去左沙灘玩..
玩左一陣.. 我就走先"
聽講佢地講到好夜~"
我就去左青交上堂..
支樂器.. 仲係未熟.."
真係幾難吹好支野~唉~"
人..原來真的是貪心的動物~"
|
|
|
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
祈禱會  |
分類: _My-Life_ |
今天.. 又是開開心地過~
今天彷彿有賊仔..
我今日一共買左四支益力多...
點知淨係飲左一支.. 唉~"
今天的電腦.. 感覺上不是容易的..
但卻有很多人懂得做.. 真是少有..
是考試的日子近了.. 眾人都要努力讀書了嗎..?
Grammar Test.. 彷彿不難..
成績.. 不會太差吧..
化學堂.. 我地又係度嘈.. 講流氓miss(李xx) ga不是..
(今日流氓miss 又發癲.. 亂記人..")
Miss 扮晒野咁.. 扮聽唔到"
放學 獨誦比學校高層聽.. 哈"
原來還有人比我差..呵"
夜晚去左教會.. 祈禱會..
將自己的事說出給大家聽
原來真是不錯的..
但.. 有些事.. 有些話.. 總是害怕說出~
祈禱會後.. 都是送妙碧回家.."
聽日班上的BBQ..
會玩得開心嗎..? |
|
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
不知所謂的一天~"  |
分類: _My-Life_ |
今日..又有座位上ga調動.
坐浩然隔離.. 兩個浩然一齊坐..= = 不知所謂~
幫miss 搞掂埋培才D野~
今日MISS 教英文.. 出奇地快..'
中午去食野.. 四周都係熟人..= =
跟著繼續練普通話.. 唉~" 那種味道.. 總是 時有時無.."
班務堂.. 不知所謂..
成個課室得五個學生~
miss又周圍走.. 唔知走左去邊~
體育堂.. 要跑圈~
七個半圈.. 我還好.. 勉強合格~
再用排球一百分黎拉高考試分.. 正..!!!
放學.. 陪人等人..
D人仲要連銀包都唔帶.. 不知所謂.."
最後去左青交..
嘉偉可似唔開心..
難道是因為YSO支Bb Tuba~?! |
|
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 201 | »
|