wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


班內活動~BBQ~" 開心 分類: _My-Life_

今早.. 本來又遲到..

好好彩咁遇著普通話集誦放學..

咁就可以平安入去~正..!!!

活動課.. 一直在走動.. 但.. 唔知自己做過d咩

放左活動課就返屋企換衫去黑沙~

成班野都遲到ga~"

真係辛苦晒典強、釗釗、CampKei 、團長佢地.."

燒左一陣烤之後~我地就去左沙灘玩..

玩左一陣.. 我就走先"

聽講佢地講到好夜~"

我就去左青交上堂..

支樂器.. 仲係未熟.."

真係幾難吹好支野~唉~"

 

人..原來真的是貪心的動物~"

 
發表時間:2009-05-09 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


祈禱會 愉快 分類: _My-Life_

今天.. 又是開開心地過~

今天彷彿有賊仔..

我今日一共買左四支益力多...

點知淨係飲左一支.. 唉~"

今天的電腦.. 感覺上不是容易的..

但卻有很多人懂得做.. 真是少有..

是考試的日子近了.. 眾人都要努力讀書了嗎..?

Grammar Test.. 彷彿不難..

成績.. 不會太差吧..

化學堂.. 我地又係度嘈.. 講流氓miss(李xx) ga不是..

(今日流氓miss 又發癲.. 亂記人..")

Miss 扮晒野咁.. 扮聽唔到"

放學 獨誦比學校高層聽.. 哈"

原來還有人比我差..呵"

夜晚去左教會.. 祈禱會..

將自己的事說出給大家聽

原來真是不錯的..

但.. 有些事.. 有些話.. 總是害怕說出~

祈禱會後.. 都是送妙碧回家.."

 

聽日班上的BBQ..

會玩得開心嗎..?

 
發表時間:2009-05-08 11:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


不知所謂的一天~" 愉快 分類: _My-Life_

今日..又有座位上ga調動.

坐浩然隔離.. 兩個浩然一齊坐..= =       不知所謂~

幫miss 搞掂埋培才D野~

今日MISS 教英文.. 出奇地快..'

中午去食野.. 四周都係熟人..= =

跟著繼續練普通話.. 唉~"      那種味道.. 總是 時有時無.."

班務堂.. 不知所謂..

成個課室得五個學生~

miss又周圍走.. 唔知走左去邊~

體育堂.. 要跑圈~

七個半圈.. 我還好.. 勉強合格~

再用排球一百分黎拉高考試分.. 正..!!!

放學.. 陪人等人..

D人仲要連銀包都唔帶.. 不知所謂.."

最後去左青交..

嘉偉可似唔開心..

難道是因為YSO支Bb Tuba~?!

 
發表時間:2009-05-07 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]