| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
考Living~"  |
分類: _My-Life_ |
今日考Living.. 好頹..
希望唔好太低分啦..
放學.. 各自各散隊..各自各歸家..
兩點鐘..同碧妙去教會溫化學..
仲有典強.. 雷麟..釗釗..B哥..甘甘..珍珍..等等.."
( 比典典整(斷鍵)..><,,,冇天理呀..!!!" )
溫完就走..
送埋碧返屋企就到我返歸lu..
今晚要睇大結局...!!!
|
|
|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
開始考試lu~  |
分類: _My-Life_ |
不知不覺..
已經考左兩科..
第一科..中文..超有把握..
有人幫我溫左幾粒鐘..麻煩晒..呵~
抵請食飯啦..
第二科.. 生物..都ok..
因為唔算好多野.. 正~
考中文前戈日.. 去左Laa Laa 屋企食pizza~
考生物前戈日.. 去左黃金飲茶,,
都痴線ga.. 考試咁玩法..= =
今日最正常.. 冇正常聚會..
只是陪人買野食..= =
聽日英文.. 同人一齊溫3500..
程度果然不同..
我只溫左NO 就放棄..
條友 就溫晒MNO...= =
心態問題...?? |
|
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 最後的上堂' |
分類: _My-Life_ |
今日係高二ga最後一日上堂..
四個低低b 可能太開心..
結果去晒Laa 屋企..
食埋食埋.. 都幾出血..
仲要睇著佢地發癲..都幾無奈..
仲要見到好多唔應該見到ga野..= ='
聽日考中文..完全冇考試ga感覺..
完全唔想溫..><"
大家要努力溫習呀" |
|
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 201 | »
|