| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 拜山 |
分類: _My-Life_ |
今天的生活.. 唉~
早上起床.. 就要去買乳豬.. 買雞..
買花.. 買蛋糕.. 買元寶.. 買蠟燭..
跟著就過路環拜山"
好攰呀~
跟著即刻趕去教會..
接著食野.. 傾計.."
跟著又比人渣乾渣淨..
渣完.. 就去青交..= =
最後就返歸lu~
相同的問題.. 相同的答案.. 相同的行為.. 相同的動作.."
|
|
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 團契" |
分類: _My-Life_ |
匆匆的一天.. 又過去了~
今天早上.. 返管樂了~ 好多人都冇去..= =
楊sir 夾歌.. 總是有點怪怪的感覺~
接著與碧妙去左 "潮管" 食野..
食完就買包比雯意食..
跟著就去我第一次去ga "團契"
在裡面.. 有快樂.. 但.. 卻未能消除憂愁..
這種東西.. 原來真是很脆弱..
|
|
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
補習..= = 氣..!!!  |
分類: _My-Life_ |
琴日ga下午.. 簡直係無奈..
中午一點二.. 佢地要普通話集誦..
下午第一堂.. 搞個咩校內ga數學比賽..
下午第二堂.. 體育堂.. 跑圈..
下午第三堂.. 國民教育.. 講愛國..
救命.."
晚上.. 去了德興打邊爐.."
都唔好食ga.."
今天.. 又有人監堂.. 真煩..
派了電腦.. 合格.. 但.. 那堂坐我前面的.. 50+... 差了一點..= =
生物堂時.. 有空閑.. 就提出動議.. 建議..4-12 去BBQ..
點知佢地話大早.. 下個星期就係,, 咁都叫早..?
數學戈個希望杯.. 無la la 有一大班人過左個筆試wo..
咁鬼易ga 話.. 比我地拎埋獎la.. 笨..!!!"
中午.. 去了大家樂.. 部電話比釗釗用左黎上網..
搞到我上唔到..><"
放左學.. 就去幫婷婷補習.."
初二ga 數學.. 原來係咁難ga..= =
而且.. 佢聽日就開始放假.. 過份..!!!"
討厭.. 一點點的事情.. 也..
真的.. 氣死了..!!! |
|
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 201 | »
|