| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 價值觀~ |
分類: _My-Life_ |
我又再偷懶啦.. 幾天沒打Blog..
大家見諒呀~""
最近我睡得不算太好..
但對比起周遭的人.. 我還算睡得不錯..嘻~""
這幾天.. 我總是一點多就上床睡覺..
但七點多、八點 就要起床..
這是基於我哥要考很多的試..
我就變成了人肉鬧鐘..!!
很出奇的..我醒了就睡不著..
就一直離線的掛在msn 上.. 看著.. 呆著..= =
今天..到教會 上小組.."
談的題目是 "價值觀.."
黎生講到 " 有好多資產.. 當有意外發生..就會失去.."
我想到.. "當資產是有形的..就會失去.. 但.. 無形的資產..不就可以保存得好好嗎.!!"
那個時候.. 我當場放心了..
|
|
|
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
| 越愛.. |
分類: _My-Life_ |
琴日..呼...
朝咁早比個電話嘈醒..
但都係抵ga..hahaa~
就我全科合格啦~ 正..
對著部腦呆左陣..就出去教會拎"飛"..
拎飛去今晚澳大戈個話劇..拎完飛..
就比人拋棄.. 拋棄左兩個鐘..
跟著就去澳大.. 小泉居..
最後去睇 話劇...
" 越愛 "...正~!!!!
穿越時空.. 哈.. .. ..
" 破處 "...都正..!!
十八歲願望.. '
總之就正啦..hahaa~"
危機危機..
要有危.. 才有機..
想冇危..?? 就冇機..!! |
|
|
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
| 補打.. |
分類: _My-Life_ |
琴日..
我表妹超辛苦.. 去考英文試..
由朝早 8:40 考到 12:30..
而下午..2:40 再考多次..
考足四科..!!!
佢考試ga時間.. 我就.."自生自滅.." ~,~
下午都好d..朝早..我係周街走..
好彩都有地方比我去...haha"
下午..狂走..
簡直係暴走..!!!
總之..正..hahaa~"
辛苦晒..我表妹lu..^^" |
|
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 201 | »
|