wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


攰.. 愉快 分類: _My-Life_

今日.. 全日比曬文化中心 同青文..

仲要係有矛盾 咁比曬佢地..

朝早.. 起身 就對著部腦一陣.. 跟著就出左去文化中心..

五點前又要返到青交上馮生堂( 夾OB )

今日練音準.. 又係以tuba 為主.. 吹死.. 不過都好彩.. 整體上都算幾好.. 馮生話有八十分wo..

九成九講大話ga  不過.. 總好過戈D 完全走音戈D呀.. 呵~

 

夾完返到去已經成七點半..

以超快ga速度睇曬D過程.. 排位.. 因為 我都係做點人戈D.. 呵~

點知..點下點下 比人點返轉頭.. 比梁生點.. 

結果.. 我ga早餐.. 係中場休息戈時食.. 而我ga第二餐.. 就係十一點半食..

 

sor 呀.. 比唔到時間 陪你..

 
發表時間:2008-06-23 02:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


原來 我真的變了 愉快 分類: _My-Life_

話說前兩日.. 萬華結婚..玩到好開心..

D相..係部相機度.. 未PO到上黎.. 因.. 讀卡器未回歸"我"國..

戈晚..飲左OK多..  係酒樓戈時.. 紅酒加葡萄酒好似一共飲左十一支..

而跟著狂歡戈時.. 就飲左大約四十幾罐酒 (係咩酒就完全唔記得.. win曬..).. 好耐冇咁飲la..

 

至於星期五.. 好似係去行街.. 但行左咩街.. 鬼記得咩..呵~

 

星期六.. 即係今日.. 返過學校夾歌.. 去過陳偉雄度聽營養學講座..去過聖心.. 返過青交上堂..

跟著.. 過左盛記旁邊戈間野度食pizza.. 最後上左補習社 打麻雀..

原來班野咩鬼死勁..

好好地一間補習社.. 變左麻雀鋪..  = =

 

原來  我真的變了.. 而且.. 是變得很厲害.. Ok的話.. 可以重來嗎..?

 
發表時間:2008-06-22 01:55 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


萬鏵 結婚 愉快 分類: _My-Life_

今日.. 係我堂家姐結婚ga大日子.. ( 連個天都幫手.. 琴日先落狗屎咁落.. 今日到依家都未落過雨.. ) 呵~

女方.. 我係新娘ga堂細佬..

男方.. 我係新郎ga好朋友..

結果.. 搞到我今朝七點幾.. 要跟班兄弟上我堂家姐屋企接新娘..

結婚D相.. 我會遲D先PO上黎..

依家我要去幫手搞野la..

 
發表時間:2008-06-19 03:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]