| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
攰..  |
分類: _My-Life_ |
今日.. 全日比曬文化中心 同青文..
仲要係有矛盾 咁比曬佢地..
朝早.. 起身 就對著部腦一陣.. 跟著就出左去文化中心..
五點前又要返到青交上馮生堂( 夾OB )
今日練音準.. 又係以tuba 為主.. 吹死.. 不過都好彩.. 整體上都算幾好.. 馮生話有八十分wo..
九成九講大話ga 不過.. 總好過戈D 完全走音戈D呀.. 呵~
夾完返到去已經成七點半..
以超快ga速度睇曬D過程.. 排位.. 因為 我都係做點人戈D.. 呵~
點知..點下點下 比人點返轉頭.. 比梁生點..
結果.. 我ga早餐.. 係中場休息戈時食.. 而我ga第二餐.. 就係十一點半食..
sor 呀.. 比唔到時間 陪你..
|
|
|
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
原來 我真的變了  |
分類: _My-Life_ |
話說前兩日.. 萬華結婚..玩到好開心..
D相..係部相機度.. 未PO到上黎.. 因.. 讀卡器未回歸"我"國..
戈晚..飲左OK多.. 係酒樓戈時.. 紅酒加葡萄酒好似一共飲左十一支..
而跟著狂歡戈時.. 就飲左大約四十幾罐酒 (係咩酒就完全唔記得.. win曬..).. 好耐冇咁飲la..
至於星期五.. 好似係去行街.. 但行左咩街.. 鬼記得咩..呵~
星期六.. 即係今日.. 返過學校夾歌.. 去過陳偉雄度聽營養學講座..去過聖心.. 返過青交上堂..
跟著.. 過左盛記旁邊戈間野度食pizza.. 最後上左補習社 打麻雀..
原來班野咩鬼死勁..
好好地一間補習社.. 變左麻雀鋪.. = =
原來 我真的變了.. 而且.. 是變得很厲害.. Ok的話.. 可以重來嗎..? |
|
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
萬鏵 結婚  |
分類: _My-Life_ |
今日.. 係我堂家姐結婚ga大日子.. ( 連個天都幫手.. 琴日先落狗屎咁落.. 今日到依家都未落過雨.. ) 呵~
女方.. 我係新娘ga堂細佬..
男方.. 我係新郎ga好朋友..
結果.. 搞到我今朝七點幾.. 要跟班兄弟上我堂家姐屋企接新娘..
結婚D相.. 我會遲D先PO上黎..
依家我要去幫手搞野la.. |
|
|
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 201 | »
|