| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 1 日 星期日  |
冇時間La..  |
分類: _MooD_ |
時間 真係過得好快..
不知不覺.. 高一上堂ga時候得返一日 就係聽日..
後日 3號就考La
聽日 就係考最冇得溫ga一科 音樂..仲要係唱歌..點溫..
你打電話黎 叫我出去街.. 跟著又唔比我出.. 叫我溫書.. 引我呀!
哼.. 好彩 我都有街出姐..呵~
|
|
|
行..  |
分類: _MooD_ |
今日 唔使上活動課.. 不過 就要返學校考作文..
下午本來同本來打算同人出街嫁.. 但 見到個天 咁ga天氣.. 而且再聽到D野..
即刻 冇曬心情 Sor aR .. 有同你行街..
結果 就按最原來的計劃.. 自己一個 行一D 好想行下ga地方..
戈頭之前都有唔少人陪我行過.. 但行到咁入 倒是第一次
真係諗返起好多 好多 美好ga回憶..
始終 都係以前好
開始覺得 "佢" 好煩
注:"佢"係不會有任何機會看到的,請大家不要自認 |
|
|
痴線嫁  |
分類: 未分類 |
今日.. 超想發難咁同ligue 講野..
好彩隔離有人..
否則.. 我真係會不理後果咁 同佢鬥罵!
搞到我地管樂好似咩都比人管著曬..!真頂佢個肺!
冇心情打Blog La.. |
|
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 201 | »
|