| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
對?錯?  |
分類: _My-Life_ |
剛才的一個決定.. 是對.. 是錯.. ?
我不能知曉 會後悔嗎? 也不能知道 決定後的結果.. 還不能 知足?
究竟 是好 是壞?
還是算了吧.. 已經決定了.. 對的可以繼續 錯的還是要保持.. 這已是不能改變的..
----------------------------------------
今日 Miss Lam 上堂時再一次講道理..
我發覺我都幾中意聽佢講依類野..
不過當中途提及.. 大陸讀書. 要特別再考英文~~ 超多人望著我Lo..
英文差都唔使咁呀..
唉~~
|
|
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
病魔襲信a  |
分類: _My-Life_ |
依排...周圍有唔少人都病左..傷左.. 真係多隻戈個羊筆袋唔少La..^^"
我自己今日同琴日都遲到.. 做青獎報告.. 搞到兩前晚同大前晚一共訓左唔夠四個鐘..
琴日一訓好d...就遲到La... 唉..
唔知點解..自從行完青獎考核.. 都有一種怪怪的感覺..
今日520..
有多重意義.. 最特別ga就係 台灣 馬英九上任..
聽日測中文.. 我都冇心情溫.. 所以 訓La>... |
|
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
天災~  |
分類: _My-Life_ |
今日..本來朝早要九點返到學校..
點知.. 我琴晚異常失敗.. 九點返到學校.. 我本來諗著七點九起身..
咁我就調個電話ga時鐘係七點九.. 點知..整左八點九.. 咁我一起身就即刻以九秒九ga速度殺出去..
九點二返到學校.. 十點半就出去同人食m記.. 跟著就去高二信a度拍音樂報告.. (搞到冇上過活動課咁)
中午同管樂d新人一齊玩D超簡單ga歌.. 當場好似好多人咁..
然後就去上嘉偷堂.. 聽日又要去幫手影野.. [又可以加音樂分La..]
四川大地震.. 岩岩聽到話死亡人數已經接近一萬九千人.. 二十萬人受傷.. 都唔知仲有幾多人要因為依件事而失去佢地寶貴ga生命..
7.8級.. 5月12.. 我在澳門周圍都見到好多好多ga捐款箱.. 全部都係為四川地震ga
我見到入面..九成都係紙...仲係起碼廿蚊..
行過高士德宣道堂.. 見到門口帖起晒有關四川ga剪報.. 有係有D心痛.. |
|
|
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 201 | »
|