| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
| 難受的心寒 |
分類: _My-Life_ |
聽日考Story
星期一交青獎報告
忙..
由心 寒出來的感覺.. 真的 很難受
|
|
|
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
行完山Lu~~  |
分類: 未分類 |
呼..星期六去行山(考核) 琴日行完 成個人散晒..
行山真係幾攰 山上瞓戈一晚 落雨 有某幾個營漏水 好彩我戈個冇問題姐 ^^
星期六戈日.. 我好有衝勁咁去行.. 但知係咪戈晚唔夠瞓.. 第二日係咁流汗.. 仲係咁抽筋.. 辛苦死我..><
不過 琴日行山超好玩.. 尤其係行過海的時候 超正.. 雖然 落去海邊係有點難行.. 不過都是值得的
行完山 要返浸信洗營.. 係個操場度玩水...HeHe
今日係BaKa兄ga 牛一..
To BaKa.. 16歲La..大個仔La.. 唔好成日掛著打psp La..生日快樂哦!!
今日係佛誔.. 學校竟然冇假放.. 簡直係慘呀~~
成日Kitty都冇返
中午又去左m記食野..
下午放學 去青交夾o... 馮生係咁揀弦樂.. 我悶到瞓著左...(瞓左成個鐘)搞到d時間好似比人浪費晒咁..
貞" 聽日我等你ga椰汁奶凍" >v< |
|
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
浸M 開幕  |
分類: _My-Life_ |
哇!
今日係黑沙環浸信ga大日子呀!
今日浸M開幕呀.. 我地一班人中午一放學就過去..搞到差唔多係浸信包場咁..
(家傑有六折片.. 我依一百幾蚊變左九九個六)HaHa
今日又多左個妹La..
越黎越多妹La..
終於.. 聽日就係青獎考核La..
話唔定.. 我係青獎ga野就會告一段落.. 雖然.. 我好想考埋銀章.. 考埋金章..
不過 好多外在因素影響我.. 佢青獎戈D時間同夾歌D時間都撞晒ga.. 邱sir又唔鐘意我去..
我戈組D人都唔想繼續.. 話太辛苦wo.. 都唔知點好..
我聽日仲要九點返到學校..開門.. 慘...
始終.. 多個朋友 好過 多個敵人 ^^" yo~ ">v<" |
|
|
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 201 | »
|