wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2008 年 7 月 8 日  星期二   時晴時雨


濠江出Show 愉快 分類: _My-Life_

*遊戲規則*

1.必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來'

2.寫完所有愛的問題後,請點名7位朋友繼續下去'*

3.注意'!被點名的人不能重複'!

4.未滿7人者屬違規,會有報應-!

5.拍拖中的人會分手*'

6.單身的會一年內交不到男/女朋友=]

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1.  點我既人:Bu"

2.  寫出填寫日期:2008.07.08

3.  愛的食物:朱古力~*

4.  愛的音樂:__抒情的!

5.  愛的店舖:超多

6 . 愛的顏色: ----

7.  愛的國家:日本以及歐洲各大小國家

8.  愛的工作:唔使做ga工作

9.  愛的休閒:上網-訓教-煲電話粥!

10.愛的科目:數學-音樂

11.愛的甜食:雪糕-蛋糕

12.愛的個性:+”ga性格

13.愛的口頭蟬:白痴,.

14.愛的小動作:拇指vs食指&無名指vs尾指的磨擦

15.愛的季節:Winter~

16.愛的女人:

17.愛的男人:

18.愛的節目:

19.愛的香水:唔用香水..

20.愛的運動:羽毛球..

21.愛的定義:雙方冇條件、不求回報的付出

22.愛我的人:起碼有一個

23.愛過我的人:起碼有上一題戈一個

 

[點比:雯”......CampKei..Mickey...Fung..Bee..]

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

今日 返學.. 又遲到la..

朝早超無奈咁比人屈左請食早餐..  又係九十一蚊..

中午去埋飯堂食飯.. 就落去管樂室出Show..咁就無啦啦比Miss Wong 拉左去拉Double bass  = =

先去濠江出Show..

世豪話.. 係台灣.. 一場咁ga Show 就成一千蚊葡幣嫁la..

去完濠江出Show就返青交夾歌la..

聽日終於有得上返英文營la..

16-8

 
發表時間:2008-07-08 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 7 日  星期一   時晴時雨


雨中的遲到 = = 無奈 分類: 未分類

今日.. 好無奈..

七點半醒左.. 八點八起身.. 八點九出門口.. 八點十一上巴士.. 九點一返到學校..

出左門口.. 第一眼見到.. 係一輛車.. 而第二眼.. 就係見到成街都係車..

係成條高士德馬路都係車.. 仲係完全唔郁戈種.. 都唔知想點..

返到學校.. 又比鄭偉文插左兩下.. 咁就走左上課室la..

上到課室.. 第一眼見到.. 物理 Miss何.. 第二眼就係見到每一個人枱上面係一本物理功課..

咁.. 我就跟大隊.. 一齊做la.. 物理 Miss 何問我有冇遲到.. 咁鄭Sir都唔計.. 咁當然就唔計la..

去到英文堂.. 阿班主任暨英文老師 Miss 何.. 竟然記返我遲到.. 唉..

中午 明明有得唔使錢上飯堂食.. 點知.. 跟左浩然同Ashley過M記..

仲支援Ashley食左個餐.. 仲要係咁比人講.. 遲早癲比你睇..

 

跟著就過左去青交夾歌.. ( 聽日出Show.. 我今日先第一次夾..

[ 聽日咩希望盃ga 頒獎  咁都要出Show.. ]

夾完OA.. 就去夾OB.. OB D Trombone 依然係一團糟..

支First Trombone 又唔知死左去邊.. 搞到最後又要我黎教佢地..

要支Tuba 去教Trombone.. 都唔知咩道理..

夾完OB就陪Trombone練左陣野..

跟著就去尋回我的回鄉證..( 比人搶左.. )

[ 上次付出九百幾 結果係比人搶左幾個證..

今次付出一百幾.. 結果竟然係攞返一個證..

證明.. 付出 與 收穫 是 不成比例的..

16-7

 
發表時間:2008-07-08 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


打擊樂重奏比賽 愉快 分類: _My-Life_

今日都算係大日子.. 係我地浸信打擊樂重奏比賽ga大日子..

也是我一星期返英文營冇返管樂後.. ga第一日重返管樂..

今日ga浸信管樂排腸超浩大.. 多左一支培道黎ga Trombone同一支濠江黎ga Euphonium

今日七點.. 我同嫦嫦去左理工睇.. 本來影左兩張好有對比ga妙嫦照嫁..

點知.. 比佢搶左部相機.. 仲刪埋..

睇完.. 我照樣去幫手做工人.. 跟埋返學..

然後同牛牛.. 豬豬.. 阿Bee.. 最後當然仲有我la.. 去左食野..

食野戈陣.. 唔記得邊個話我個食相.. 好似BaBa.. 跟著阿Bee 就叫左我聲BaBa la..

好彩.. 牛牛話唔會叫我做BaBa ja.. 唉..

食完野.. 就陪下豬豬坐巴士遊車河.. 兩個半遊左差唔多成個鐘.. 好好玩.. 呵~

 

這樣是被別人相信的表現..  未嘗不是好事哦..

16-5

 
發表時間:2008-07-06 12:47 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]