今日.. 好無奈..
七點半醒左.. 八點八起身.. 八點九出門口.. 八點十一上巴士.. 九點一返到學校..
出左門口.. 第一眼見到.. 係一輛車.. 而第二眼.. 就係見到成街都係車..
係成條高士德馬路都係車.. 仲係完全唔郁戈種.. 都唔知想點..
返到學校.. 又比鄭偉文插左兩下.. 咁就走左上課室la..
上到課室.. 第一眼見到.. 物理 Miss何.. 第二眼就係見到每一個人枱上面係一本物理功課..
咁.. 我就跟大隊.. 一齊做la.. 物理 Miss 何問我有冇遲到.. 咁鄭Sir都唔計.. 咁當然就唔計la..
去到英文堂.. 阿班主任暨英文老師 Miss 何.. 竟然記返我遲到.. 唉..
中午 明明有得唔使錢上飯堂食.. 點知.. 跟左浩然同Ashley過M記..
仲支援Ashley食左個餐.. 仲要係咁比人講.. 遲早癲比你睇..
跟著就過左去青交夾歌.. ( 聽日出Show.. 我今日先第一次夾..
[ 聽日咩希望盃ga 頒獎 咁都要出Show.. ]
夾完OA.. 就去夾OB.. OB D Trombone 依然係一團糟..
支First Trombone 又唔知死左去邊.. 搞到最後又要我黎教佢地..
要支Tuba 去教Trombone.. 都唔知咩道理..
夾完OB就陪Trombone練左陣野..
跟著就去尋回我的回鄉證..( 比人搶左.. )
[ 上次付出九百幾 結果係比人搶左幾個證..
今次付出一百幾.. 結果竟然係攞返一個證..
證明.. 付出 與 收穫 是 不成比例的..
16-7 |