wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2008 年 7 月 11 日  星期五   時晴時雨


薯蓉湯 開心 分類: _My-Life_

今朝有少少頭痛加少少發燒.. 就冇返到學校.. 但 為左返英文營.. 中午又死返去學校..

返到學校之前.. 見到英文營個Miss 個Miss之前話買野飲請我地飲.. 見到佢凈係拎著個銀包.. 就明lo..

我就走過去陪佢去買.. 只不過係走兩個街ga double.. ( 來回.. ) 就已經係咁傾.. 傾左好多野..

唔係好知點解..  我總係同聖經老師戈類好傾得埋

去英文營之前.. 又去左夾浸信ga管弦.. 我拉Bass.. ( 浸信原來拉Bass戈條友竟然唔見左.. 真係有冇搞錯.. )

仲要係許生指.. 搞到佢"媽媽"聲.. 超煩.. D人又乘乘機機唔返..  扮曬野咁.. 好似牛牛戈D呢..

跟著就去左英文營.. 今日ga英文營係最後一日ga英文營.. 今日仲係冇堂上tim..

本來琴日有堂上.. 點知落黑雨.. 搞到琴日戈堂都冇埋..

 

好!今日係烹飪比賽ga第一日.. 今日係由第一隊參賽者ga交貨日期

第一組ga隊伍係由 豬豬同芬芬組成..  參賽作品係 "薯蓉湯"

而佢地ga "薯蓉湯"  係用 "磨薯法"黎整.. 別具風味.. 簡直係食過返尋味呀..!

真係非常多謝 芬芬 同 豬豬 整左D咁好食ga出黎..

 

依家期待著第二組ga隊伍

預計下個星期二有得試..

16-11

 
發表時間:2008-07-11 11:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 10 日  星期四   暴雨


落雨 不安 分類: 九唔搭八

今日.. 唔知比咩反應個天好.. 無啦啦落雨.. 仲要係黑色暴雨tim..

搞到朝早起左身又訓返..

最後.. 今日成日都比左一個人..

聽日有得拎返身份證la...

~希望健健快D好返la~

16-10

 
發表時間:2008-07-10 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 9 日  星期三   時晴時雨


中指流血..= = 無奈 分類: _My-Life_

今日.. 冇遲到.. 全靠朝早戈個電話炸.. Thz~ 哦~

今日落雨.. 我就去搭車.. 搭左12號.. 落車後.. 見到信信.. 就一齊行la..

我去買水.. 佢又買咖啡.. 跟著.. 就返學..( 呵~)

今日得12返個人.. 朱泓彬冇返..

第一堂中文.. 又要聽個Miss 講時事..

第二堂電腦.. 唔知咩事.. 變左中文Miss上.. 佢一堂講左一課書.. 好似係滿四張紙ga課文..

一口氣咁講曬..

第三堂英文.. 我唔知發咩神經.. 佢問戈D文法問答.. 我全部識答.. 如果我補考係咁就好lo..

CampKei仲問我.. 「你點解要補考英文ga?」

返左學就上去飯堂食午餐.. 又好似做工人咁.. 拎曬D碗碗碟碟去垃圾筒.. 算.. 我好人..呵~

跟著.. 去上英文營lu,., 今日最好玩戈個節目係跳舞.. 超好玩..

仲拎埋Nate ga電話.. (佢讀粵華嫁) 原來佢全名係Nathanael.. 都幾難讀嫁..

跟著就去夾歌.. 頂!夾下夾下..支Tuba個按鈕 塞著左.. 整左半個鐘都唔得.. 整到我得返兩個按鈕用..

仲要切親隻手指Tim.. 仲要係左手中指.. 超無奈.. 而且流左唔少血..

夾完歌.. 竟然仲有人等埋我先走.. 仲要有兩個.. 仲要兩個都係女仔.. 真係有點兒無奈..

期待聽日有得飲ga湯哦..

16-9

 
發表時間:2008-07-09 11:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]