今日.. 冇遲到.. 全靠朝早戈個電話炸.. Thz~ 哦~
今日落雨.. 我就去搭車.. 搭左12號.. 落車後.. 見到信信.. 就一齊行la..
我去買水.. 佢又買咖啡.. 跟著.. 就返學..( 呵~)
今日得12返個人.. 朱泓彬冇返..
第一堂中文.. 又要聽個Miss 講時事..
第二堂電腦.. 唔知咩事.. 變左中文Miss上.. 佢一堂講左一課書.. 好似係滿四張紙ga課文..
一口氣咁講曬..
第三堂英文.. 我唔知發咩神經.. 佢問戈D文法問答.. 我全部識答.. 如果我補考係咁就好lo..
CampKei仲問我.. 「你點解要補考英文ga?」
返左學就上去飯堂食午餐.. 又好似做工人咁.. 拎曬D碗碗碟碟去垃圾筒.. 算.. 我好人..呵~
跟著.. 去上英文營lu,., 今日最好玩戈個節目係跳舞.. 超好玩..
仲拎埋Nate ga電話.. (佢讀粵華嫁) 原來佢全名係Nathanael.. 都幾難讀嫁..
跟著就去夾歌.. 頂!夾下夾下..支Tuba個按鈕 塞著左.. 整左半個鐘都唔得.. 整到我得返兩個按鈕用..
仲要切親隻手指Tim.. 仲要係左手中指.. 超無奈.. 而且流左唔少血..
夾完歌.. 竟然仲有人等埋我先走.. 仲要有兩個.. 仲要兩個都係女仔.. 真係有點兒無奈..
期待聽日有得飲ga湯哦..
16-9 |