wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


心情有點不爽.. 鬱悶 分類: _MooD_

最近.. 心情不太好.. 感覺上.. 周遭朋友們的心情也不太好..

這可能是因為"青交"很快就要過台灣.. 嘉倫比ga壓力大左.. 再加上就黎補考..

更加上.. 聽日就係十六號.. 雖然 已經唔同左.. 以前ga搵唔到返黎..

但是 仍是有點怪怪的感覺 當初的我.. 是否真的做錯..

發一次的脾氣.. 忍耐少一次.. 做成這樣的結果.. 真的..

總之有種怪怪的感覺..

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

本來今日有人煲湯lo... 點知琴日落雨就唔煲著.. 搞到今日未有湯飲..

今日去買餸 係咁買冷藏野..

話聽日煲wo.. 聽著先la..

豬豬+Jessica.. 仲等緊你地個蛋糕呀..

牛牛.. oboe.. Bee.. 等緊你地煮野食或者煲湯呀..

 
發表時間:2008-07-15 11:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


放假.. 愉快 分類: _My-Life_

今日.. 唔使返學.. 訓到十一點先起身..

跟跟著就起身開左電腦睇著我阿媽煮飯..

一直坐係部腦前面.. 直到四點半.. 就換衫出去..

臨出門先有電話黎問我得唔得閑.. 早幾個鐘咁好lo.. 不過 算la.. 你都未起身..

跟著  雖然出左去.. 但 竟然陪雯.. 要幫另一個買"大堂炸雞" 仲要送埋貨tim..

有點亂來的感覺.. 跟著就陪雯到觀光塔 [ 由筷子基到觀光塔竟然要個半鐘 ]

搞到夜晚八點幾九點.. 仲要買M記比人.. 自己戈份當然唔少得la..

咁兩個M記.. 就五十蚊la..

食完返屋企.. 一天又過去了..

聽日又返學la.. 學校支管壞左.. 邱sir聽日中午拎青交支管黎.. 唉..

16-13

 
發表時間:2008-07-13 11:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 12 日  星期六   落雪


比較空閑的一天 滿足 分類: _My-Life_

今日朝早返學.. 跟著返管樂..夾完歌就返左屋企沖涼..

由朝早到下午夾完歌戈段時間都feel 到好怪..

上堂戈時.. 好眼訓.. 夾歌戈時.. 支樂器個三"制"壞左.. 搞到冇咩興致夾歌..

返屋企沖完涼.. 上左陣網就同某人出左街.. 玩到成十點先散..

 

有D野.. 講過 玩過就算la.. 唔好太過份呀.. 玩得太多.. 我真係嬲比你地睇嫁..

16-12

 
發表時間:2008-07-12 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]