| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
心情有點不爽..  |
分類: _MooD_ |
最近.. 心情不太好.. 感覺上.. 周遭朋友們的心情也不太好..
這可能是因為"青交"很快就要過台灣.. 嘉倫比ga壓力大左.. 再加上就黎補考..
更加上.. 聽日就係十六號.. 雖然 已經唔同左.. 以前ga搵唔到返黎..
但是 仍是有點怪怪的感覺 當初的我.. 是否真的做錯..
發一次的脾氣.. 忍耐少一次.. 做成這樣的結果.. 真的..
總之有種怪怪的感覺..
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
本來今日有人煲湯lo... 點知琴日落雨就唔煲著.. 搞到今日未有湯飲..
今日去買餸 係咁買冷藏野..
話聽日煲wo.. 聽著先la..
豬豬+Jessica.. 仲等緊你地個蛋糕呀..
牛牛.. oboe.. Bee.. 等緊你地煮野食或者煲湯呀..
|
|
|
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
放假..  |
分類: _My-Life_ |
今日.. 唔使返學.. 訓到十一點先起身..
跟跟著就起身開左電腦睇著我阿媽煮飯..
一直坐係部腦前面.. 直到四點半.. 就換衫出去..
臨出門先有電話黎問我得唔得閑.. 早幾個鐘咁好lo.. 不過 算la.. 你都未起身..
跟著 雖然出左去.. 但 竟然陪雯.. 要幫另一個買"大堂炸雞" 仲要送埋貨tim..
有點亂來的感覺.. 跟著就陪雯到觀光塔 [ 由筷子基到觀光塔竟然要個半鐘 ]
搞到夜晚八點幾九點.. 仲要買M記比人.. 自己戈份當然唔少得la..
咁兩個M記.. 就五十蚊la..
食完返屋企.. 一天又過去了..
聽日又返學la.. 學校支管壞左.. 邱sir聽日中午拎青交支管黎.. 唉..
16-13 |
|
|
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
比較空閑的一天  |
分類: _My-Life_ |
今日朝早返學.. 跟著返管樂..夾完歌就返左屋企沖涼..
由朝早到下午夾完歌戈段時間都feel 到好怪..
上堂戈時.. 好眼訓.. 夾歌戈時.. 支樂器個三"制"壞左.. 搞到冇咩興致夾歌..
返屋企沖完涼.. 上左陣網就同某人出左街.. 玩到成十點先散..
有D野.. 講過 玩過就算la.. 唔好太過份呀.. 玩得太多.. 我真係嬲比你地睇嫁..
16-12 |
|
|
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 201 | »
|