↑ 第一次整嫁!!!!!係比同學一齊用(因為D野都係一樣).
↑ 黎個就係姐妹房,有時仲可以同朋友係到傾計,食小食.
↑lee個就係休息室,可以睇電視,可能吹下水,仲可以訓覺,好「棒」呀!
見今日未咩野做
就去姐姐(特)個BlOg睇下
見到佢放左張圖
我就好想設計一下
比自己發下白日夢MA~^^
第一次整
好差嫁
比D意見
留個cM'