無奈地發白日夢 想到班中一堆認為丫頭&王子是他們心中的絕配 心酸InG...... 不過算啦,,,,,,,
佢地自己個人見解 我冇得控制...... 唔想講野 冇人陪我 快D上中學 甘就有人陪我,,,,,,,,