我依家放假,
日日都會ON MSN.
同D FD幾人會議.
唔知係我多心,
定係真......
D人唔多釆我......
所以我大多數都會走左人.
我家姐有時會覺得我D FD好煩,
但係有時佢會睇下佢地講咩.
我琴晚問我家姐,
覺唔覺得我D FD係MSN好似串我,
佢話有D覺......
今日去YAHOO睇我既運程,
朋友運果到話:
再繼續僵持下去,你和朋友間的問題還是沒辦法解決,如果還當他是朋友,還是原諒他好了。{轉}
我係米可以原諒到......
--------------------------------------------------------------------------------------
2008年03月29日
去左個頒.......
少訊
得第四名.
OK曬就開餐.
有好多野要攞.
自己番屋企.
|