Today好開心呀!!!!!!唔洗番學!!!!!!Yesterday D同學不停甘打黎,問我洗唔洗番學,我果陣都唔知黎果消息.後來睇電視先知唔洗番,我同李特,丁丁,李文禮AND呀SIR MSN.
李SIR係到同我地話慘,我地冇理到佢,係到HAPPY.李特說玩通頂,彩佢都傻架.BUT要做網上功課唉....算啦.....一早就念到會係甘...
一口氣就做曬D網上功課,係咪好勁!!!哈哈!!!!!!!!(自滿中~~~)BUT我家姐就慘囉,佢地要番學......算啦......自己好彩就OK啦......
|