今日無無聊就去睇下李特個Blog,最新個篇係講高清寶寶.
睇見佢轉放個篇報導,我就念......
其實我對於香港既樂壇冇點留意,但我對於高清寶寶有D唔滿意.唔係因為佢地抄我愛黑澀會,而係佢地既態度.佢地太驕傲啦!!!!!!第一,並唔可以話自己好靚,因為甘樣就會冇咩人仲意佢地.第二,話佢地把聲嗲,甘樣係一種特色.每一個地方都有佢地既特色,如果唔係就會好冇色彩.
我唔介意佢地抄我愛黑澀會,只係介意佢地對我愛黑澀會既評語.