係女仔到三、四年級開始就會有D好似大左既感覺,跟住就會好任性之類,甘既情況大該係高中開始會停.當女仔越黎越大既時候,接觸既野就會多左,所以就會開始有一種勾心鬥角的情況出現.可能同好朋友成日鬧交,攪到反面.而且會各有各做既野.心情起伏不定,人地都唔知你想點.女仔搵中學要特別小心,因為女仔係一種好易會勾心鬥角既動物,一入左女校就會有問題!!!男仔就係黎個時候既藥,佢地係負責搞笑,平和女仔既情緒~~~