今日已為呀SIR去教育營,點知唔係,好失望......不過都唔知佢發咩神經,我一入到課室(因為我係風紀)就有一陣好濃既火藥味.一坐低就發砲,呀!!!!!!!我中左彈呀!!!!!!不過都唔痛(可能我見慣),只不過苦D...苦←係指懲罰.
今日唔知點解好快做曬功課,好奇妙~~~係我沖涼個陣,我係到念緊呀SIR罰既作文.我好似念到D野......
好想DOWN到棒棒&黑澀會既歌,但係又搵唔到係邊到DOWN,我依家真係好DOWN啦......