今日1點30要到球場
念住可以一去到就踢波 點知..........
去到2點幾先有- -" 下次真係吾好咁早去
場波踢果時勁hot 有好多隊友都吾得要出場休息><"
好彩我下半場先入去
但係入去就比人開個角球 一開我求左個空門 點知.......... 就比人頂中左個頭再中埋個鼻- -'
第一下雲左落到 落左地個鼻先痛- -" 起身之後流左小小鼻血=]
完左去買衫衫=] 買左 "你們好" 系列既衫
遲d著出黎比你地睇丫=p
聽日拎成績表 吾知邊個知道幾點要返到呢??
今日返學勁悶咁過左一個鐘- -"
聽返同學講 我地PY又小一個老師
1A班果個林老師下年就吾係PY到教啦
雖然我吾係佢既學生 但係吾知點解有一種吾開心既Feel - -"
返到屋企玩FIFA Onilne 玩到咁上下 上Msn同Fd 傾計
傾完去Playing Football
同2個外國人踢勁正丫
最衰比人整親我/.\ 隻手落地先 好彩冇事xD
今晚4強 荷蘭 對 烏拉圭 我估3:1 荷蘭贏=]
今日個上就好快就過左=]
係屋企等等.....等到6點幾出發去西村
去跑步丫xD
同丫盧 丫斌去跑........ 由西村跑去田灣(原本)
但係去到最後都係跑到網球會就算啦=]
丫盧吾知係米琴日跑步整親呢??
一路跑一路叫 "好痛丫 休閒一陣先啦"
去到網球會休息一陣又跑過=]
我同丫斌一直係前面跑丫跑 丫盧就係後面追丫追
哈哈xD 宜個方法真係幫到丫盧快架=]
聽日返學加練波啦!!!!!!
岩岩出左去剪頭髮=]
估到吾叉吾多2個月冇去 個師傅都記得我係邊個同點剪xD
剪得都幾快=] 仲幾好添=p
剪完去食m記 食果個通粉一路食一路流汗- -"
食完得果10點幾
果間野仲未開 咁維有係出面等佢開啦><"
一等就等到11點幾=]
一入到去就睇到宜對 就去左試啦=]
今日去左踢波=]
下次吾咁早去啦 起碼都3點幾先出門口;p
今日晒到乜咁- -" 返到黎黑左勁多
勁彩知道點搞 沖完個靚涼好返哂=]
沖完涼果時同盒野洗面 林走果時一拎起盒野
...................
落左地之後勁吾開心=[ 因為冇左勁多丫!!!!
得返果小小 (都吾算好小既) 係入面=[
今日踢波果時救個波整親果到沖涼果時又勁痛=[
宜架(打緊日誌果時) 樓上仲要係到 "轉" 野- -" 勁嘈丫
今日真係勁黑仔=[