踢波
今日踢得叉左;( 吾知係米前2日踢得過火定係踢吾慣4號波呢?? 不過宜d都吾係直口黎既=] 希望下次踢得仲好啦
wasabiau
暱稱: WaSaBi
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
沒有返學的1天
第1次係學校做功課
跑完野外....
2010-11-14
沖涼果時先發覺自己未...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 25
今日人氣: 2
累積人氣: 577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 11 日  星期日   酷熱


2010-07-11 疲倦 分類: 未分類

今日1點30要到球場

念住可以一去到就踢波   點知..........

去到2點幾先有- -"   下次真係吾好咁早去

場波踢果時勁hot  有好多隊友都吾得要出場休息><"

好彩我下半場先入去

但係入去就比人開個角球     一開我求左個空門  點知.......... 就比人頂中左個頭再中埋個鼻- -'

第一下雲左落到  落左地個鼻先痛- -"  起身之後流左小小鼻血=]

完左去買衫衫=]  買左  "你們好" 系列既衫

遲d著出黎比你地睇丫=p

聽日拎成績表  吾知邊個知道幾點要返到呢??



2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 愉快 分類: 未分類

今日返學勁悶咁過左一個鐘- -"

聽返同學講  我地PY又小一個老師 

1A班果個林老師下年就吾係PY到教啦

雖然我吾係佢既學生  但係吾知點解有一種吾開心既Feel - -"

返到屋企玩FIFA Onilne 玩到咁上下 上Msn同Fd 傾計

傾完去Playing Football

同2個外國人踢勁正丫

最衰比人整親我/.\  隻手落地先 好彩冇事xD

今晚4強 荷蘭 對 烏拉圭  我估3:1 荷蘭贏=]



2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天


"支力" 愉快 分類: 未分類

今日個上就好快就過左=]

係屋企等等.....等到6點幾出發去西村

去跑步丫xD

同丫盧 丫斌去跑........  由西村跑去田灣(原本)

但係去到最後都係跑到網球會就算啦=]

丫盧吾知係米琴日跑步整親呢??

一路跑一路叫  "好痛丫  休閒一陣先啦"

去到網球會休息一陣又跑過=]

我同丫斌一直係前面跑丫跑    丫盧就係後面追丫追

哈哈xD  宜個方法真係幫到丫盧快架=]

聽日返學加練波啦!!!!!!



2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天


買左對新 all star=] 分類: 未分類

岩岩出左去剪頭髮=] 

估到吾叉吾多2個月冇去  個師傅都記得我係邊個同點剪xD

剪得都幾快=]  仲幾好添=p 

剪完去食m記  食果個通粉一路食一路流汗- -"

食完得果10點幾

果間野仲未開 咁維有係出面等佢開啦><"

一等就等到11點幾=]

一入到去就睇到宜對 就去左試啦=]



2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


今日勁黑仔/.\ 無奈 分類: 未分類

今日去左踢波=]

下次吾咁早去啦  起碼都3點幾先出門口;p

今日晒到乜咁- -"  返到黎黑左勁多

勁彩知道點搞  沖完個靚涼好返哂=]

沖完涼果時同盒野洗面   林走果時一拎起盒野

...................

落左地之後勁吾開心=[  因為冇左勁多丫!!!!

得返果小小 (都吾算好小既)  係入面=[

今日踢波果時救個波整親果到沖涼果時又勁痛=[

宜架(打緊日誌果時)  樓上仲要係到  "轉"  野- -"  勁嘈丫

今日真係勁黑仔=[