踢波
今日踢得叉左;( 吾知係米前2日踢得過火定係踢吾慣4號波呢?? 不過宜d都吾係直口黎既=] 希望下次踢得仲好啦
wasabiau
暱稱: WaSaBi
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
沒有返學的1天
第1次係學校做功課
跑完野外....
2010-11-14
沖涼果時先發覺自己未...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 25
今日人氣: 3
累積人氣: 578
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 21 日  星期一   時晴時雨


去左9龍踢波=] 滿足 分類: 未分類

今日去左9龍果面踢波=]  乜位都踢過晒xD

踢完去食飯;) 果到d野食勁正阿!!!

食完去左玩DEAL雖然我吾係成日玩

不過今日都起碼贏左1次咁大吧xD

係果到好似玩左2/3個鐘到啦就閃人囉=]

去左睇一睇波衫店  嘩...間野大到乜野都有- -"

一陣又出發返八福棧囉~~  第1次返吾知會點呢=] ??



2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


2010-06-20 分類: 未分類

今日踢波踢得叉左=[    吾知係米宜幾日踢到過左火定係踢吾慣細波呢??  不過宜d都吾可以做直口既  下次踢返好d先xD