今日去左9龍果面踢波=] 乜位都踢過晒xD
踢完去食飯;) 果到d野食勁正阿!!!
食完去左玩DEAL雖然我吾係成日玩
不過今日都起碼贏左1次咁大吧xD
係果到好似玩左2/3個鐘到啦就閃人囉=]
去左睇一睇波衫店 嘩...間野大到乜野都有- -"
一陣又出發返八福棧囉~~ 第1次返吾知會點呢=] ??
今日踢波踢得叉左=[ 吾知係米宜幾日踢到過左火定係踢吾慣細波呢?? 不過宜d都吾可以做直口既 下次踢返好d先xD