今日去左睇"屎力加3" =] 勁好睇丫
"屎力加3" 入面好多搞笑位 仲有d好感動既場面xD
我去左數碼港到睇 佢地仲送左個3D 眼鏡比我地=] 吾知可吾可以當係普通眼鏡用呢???
完左之後去左食飯=]
食完返左屋企同屋企人玩 DEAL =]
玩左2次我贏晒xD
2次都係勁多個機會咁贏添
過住第2晚冇世界杯既日子/.\
聽日又開波啦=]
多謝Lord比到咁好既一日我=] Thank you
Today 吾知點解勁悶悶丫
丫盧又要5點先放學 原本念住可以3/4點就踢到架嗎xD
去到球場緊係射下波先啦;) 吾知點解連踢幾日都可以射到勁靚勁波=]
但係我手龍果時隻手指 "尾" 勁痛阿!!! 吾知係米前幾日接丫盧果球波咁
隻手指好似 "c" 列左咁/.\
夠人比賽果時一開波踢得幾好 但係踢左一陣就開似攰攰啦- -"
係咁係到比波都比到想死''' 今日好似係踢左最小時間既一日
聽日睇 "屎力加" 丫盧話聽晚可能去Running喎- -"
岩岩同盧 And 斌去完踢波=]
林寫宜篇野果時吾知點解隻腳發 "鹽" 果個位勁痛阿/.\
今日同前2日一樣都係2點出到去;)
但係踢左半個鐘都吾知有冇就去左7仔 "良" 冷氣xD
見到個Fd 係7仔吹左一陣水=]
再去球場踢波!!!! ;)
之後阿斌都黎埋就同人比賽啦=]
一比就比到5點幾 ._. 阿斌要走先咁我地都走囉=]
但係盧又表演點射今日 World Cup's 個比賽波- -"
咁又停留多一陣囉=]
入左幾球靚靚波;)
聽日就吾知做咩啦;; 不過吾理聽日啦=] 今晚西班牙對葡萄牙(2牙大戰) 一定睇=]
今日返左學校睇 show =]
白綠果到都ok好睇既 但係到左果個吾知咩即興節目果時就好想訓- -"
睇到果個部分就開始 "吉尿" > <"
去到Dance果一部分就吾吉- -" (吾知係米好好睇呢>.<" )
哈哈xD Dance果到有2面場
1: 3對男女勁近咁面對面 2: 果d著到勁 "性感" 既女舞蹈員係到圍著d男仔係到Show......(自己念啦xD )
睇完之後又到阿Sir講野時間又開始 "吉" 返- -"
睇返個鐘原來 "吉" 左8個未囉- -"
一完左飛去W.C. 到 柯x
今日咁好太陽....一陣同盧 And 斌去踢波=]
今日盧去左踢波 出門口果時吾係好大雨;;;;
但係踢踢下就勁大啦- -"
係咁同阿盧射十二碼=] 佢射勁都吾入 哈哈xD
之後阿斌都黎埋xD
係到玩 "單刀" 阿盧今日勁多搞笑野xD
今晚睇荷蘭既上半場=] 下半場就訓覺
2點30睇下起吾起到身