踢波
今日踢得叉左;( 吾知係米前2日踢得過火定係踢吾慣4號波呢?? 不過宜d都吾係直口黎既=] 希望下次踢得仲好啦
wasabiau
暱稱: WaSaBi
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
沒有返學的1天
第1次係學校做功課
跑完野外....
2010-11-14
沖涼果時先發覺自己未...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


2010-07-01 開心 分類: 未分類

今日去左睇"屎力加3"  =]  勁好睇丫

"屎力加3" 入面好多搞笑位  仲有d好感動既場面xD

我去左數碼港到睇  佢地仲送左個3D 眼鏡比我地=]  吾知可吾可以當係普通眼鏡用呢???

完左之後去左食飯=]

食完返左屋企同屋企人玩  DEAL =]

玩左2次我贏晒xD

2次都係勁多個機會咁贏添

過住第2晚冇世界杯既日子/.\

聽日又開波啦=] 

多謝Lord比到咁好既一日我=]    Thank you



2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


today吾知點解勁攰 疲倦 分類: 未分類

Today 吾知點解勁悶悶丫

丫盧又要5點先放學  原本念住可以3/4點就踢到架嗎xD

去到球場緊係射下波先啦;) 吾知點解連踢幾日都可以射到勁靚勁波=]

但係我手龍果時隻手指  "尾"  勁痛阿!!! 吾知係米前幾日接丫盧果球波咁

隻手指好似  "c"  列左咁/.\

夠人比賽果時一開波踢得幾好  但係踢左一陣就開似攰攰啦- -"

係咁係到比波都比到想死'''  今日好似係踢左最小時間既一日

聽日睇  "屎力加"  丫盧話聽晚可能去Running喎- -"



2010 年 6 月 29 日  星期二   時晴時雨


play 足球 愉快 分類: 未分類

岩岩同盧 And 斌去完踢波=]

林寫宜篇野果時吾知點解隻腳發  "鹽"  果個位勁痛阿/.\

今日同前2日一樣都係2點出到去;)

但係踢左半個鐘都吾知有冇就去左7仔  "良"  冷氣xD

見到個Fd 係7仔吹左一陣水=]

再去球場踢波!!!!  ;)

之後阿斌都黎埋就同人比賽啦=] 

一比就比到5點幾  ._.  阿斌要走先咁我地都走囉=]

但係盧又表演點射今日 World Cup's 個比賽波- -"

咁又停留多一陣囉=]

入左幾球靚靚波;)

聽日就吾知做咩啦;; 不過吾理聽日啦=]   今晚西班牙對葡萄牙(2牙大戰) 一定睇=]



返學睇show=] 愉快 分類: 未分類

今日返左學校睇 show =]

白綠果到都ok好睇既  但係到左果個吾知咩即興節目果時就好想訓- -"

睇到果個部分就開始 "吉尿"    > <"

去到Dance果一部分就吾吉- -"  (吾知係米好好睇呢>.<" )

哈哈xD  Dance果到有2面場

 1: 3對男女勁近咁面對面    2: 果d著到勁  "性感"  既女舞蹈員係到圍著d男仔係到Show......(自己念啦xD  )

睇完之後又到阿Sir講野時間又開始  "吉"  返- -"

睇返個鐘原來  "吉"  左8個未囉- -"

一完左飛去W.C. 到 柯x

今日咁好太陽....一陣同盧 And 斌去踢波=]

 



2010 年 6 月 28 日  星期一   雨天


2010-06-28 開心 分類: 未分類

今日盧去左踢波 出門口果時吾係好大雨;;;;

但係踢踢下就勁大啦- -"

係咁同阿盧射十二碼=]  佢射勁都吾入  哈哈xD

之後阿斌都黎埋xD

係到玩  "單刀"  阿盧今日勁多搞笑野xD

今晚睇荷蘭既上半場=]  下半場就訓覺

2點30睇下起吾起到身