現實世界中的虛擬網誌
wason
暱稱: 巫明氏會員編號:3509xx
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-01-16
牛一
一d想post很耐嘅照
唔想同個蠻夷嘅 人住同...
情人節也就是愚人節
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 120
今日人氣: 2
累積人氣: 1268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


唔想同個蠻夷嘅人住同一間屋 分類: 未分類

尋日大約8點入睡凌晨12點幾起左身

去左厠所一陣返入房,由於門鎖多月前被表弟反鎖搞到要拆鎖,一直未買返個新

搞到有個窿,個蠻夷八掛佬望左入黎,用蠻夷語言想話Q我咪打機(大佬,識我嘅人都知我唔打機嫁啦)

而手上咁啱有個頭咪飛去的到叫佢收聲,點知佢變本加勵諗到戈講乜,咁我咪行過去踢對門叫佢收嗲

點知佢獸性大發,話要打q我,點知佢又唔識開對門,又叫我有本事出黎,我心諗依加係你向我下戰書

咁勁揪咁自己死過黎,成4條野都唔化,你開到門打得我痛唔好怪我唔客氣呀

我諗自衛(我知你班淫棍實諗埋一二邊,好可惜係自我防衛)....個天唔會劈我掛(階因本人就係個蠻夷八掛佬個仔)

PS:咁啱啱起身梗係要覆返d message嫁啦,唔係俾人話無禮貌就唔好啦

我仲要見人,唔想上頭條住....不過下次我唔敢包保我會做d乜,但左我上網者:一定係死路一條

Remark:

係咪開始覺得識錯我呢?不過係因為我都忍得耐,返屋企入到門口見到佢實有說話我聽,我好想同佢講頹廢不代表無能。

正如日誌主題,睇黎除左精神支柱外,仲有野激發我醒覺

最後任何人唔好打去屋企電話搵我






訪客留言 (返回 wason 的日誌)


MAN030 於 2009-06-07 09:37 PM 發表:
cmmmm;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YoyoHOI 於 2009-05-10 11:58 AM 發表:
'- 哈..
'- 咁刀得.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wengwengpig 於 2009-05-09 11:16 PM 發表:
CM!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WING718 於 2009-05-06 09:59 PM 發表:
做乜用咁既詞語黎形容自已啊爸呀 -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]