water0114
暱稱: 藍莓×||" i笠u _,,
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
去MK
問題-____-"
〞16*02*200...
〞14*02*200...
〞15*02*200...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 5
今日人氣: 7
累積人氣: 1034
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 7 日  星期六  


 

哇,,琴晚激死我啦,,冇啦啦暈低左=v="

甘大個女都未試過喎..哼..可能e幾日凍親啦,,

訓醒左果時都冇事嫁嘛,,去房到拎野行出黎,,

諗住入toilet啦,,點知,,係門口跌低左..

我細佬問我咩事=v=""我都冇晒知覺啦=.=..無奈..

我仲將我拎左出黎d野,,吾豬飛左去邊=0="""

now搵吾番啦,,嗚嗚,,死啦,,要快d搵番先得啦..

好在一陣就醒番,,吾係我牙婆嚇死啦,,

哈哈..."牙ma番黎問我咩樹,,我都吾豬嫁嘛..

之後訓著左lu..訓訓下,,傻東覆msn比我,,

我訓緊震醒左-0-""之後覆番佢,,又訓著左..

佢回我,,又震醒左=.=""幾次都係甘,,

之後電話冇電..同佢講埋,,我又訓著左lu..

卡卡,,傻婆吾舒服中,,半醒半睡中..嘻嘻~

今日7點pm又要番學∼唉..!?"凍到死仲要番去,,

嗚嗚,,錄影都吾洗係甘凍既時候嫁嘛..激屎啦~

_________________________________,,

報時,,,..好凍,,病病地

           ┼* 16:58pm〢▋
      07﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||*

FM :__||||"傻kat,,藍妹啤酒____,,

刊登時間︰2006-01-07 04:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 6 日  星期五  


 

吾豬有咩做,,openday好無聊牙~~"

琴日番去學校綵排,,練朗誦= ="唉!?"

約牙晴去左食m記,,食到好飽飽牙.."仲好想嘔tim=v="

我地仲未食完就閃左人,,哈哈..好晒野牙..."

之後番到學校,,見到蛋撻同彤彤坐係到,,好凍凍牙..果到好凍牙.."

之後,,我地上左去放野..就落左去練啦...練完我地就飛左上去拎番d野..

見到班f3既人係到排戲,,,好搞笑牙..睇完之後..我地就閃左人lu..

之後我地吾知去邊好,,我要去買襪..牙晴又要去買33..我咪話去mk囉,,

諗住叫埋蛋撻...蛋撻又話去又話吾去,,之後吾去lu>v<"甘衰><"

去到mk..我地去左旺中..牙晴去睇"嬲"..我要去買品初襪.."= =""

冇耐我地就走左啦..番到屋企..我就訓著左=v="

傻東,,sorsor><"我訓著左冇打到俾你,,吾好怪我牙,,"><”

大國寶牙哥,,我一定會打俾你嫁喇><"你吾好甘喇..

,,,

好開心牙,,琴晚我訓得著啦,,哈哈,,3日我都訓得吾好,,琴晚終於訓得好啦,,

可能就係冇訓到,,我先訓得著啦,,嘻,,"[[傻婆.."]

今日9點幾起左,,好凍凍牙,,吾多想起的,,吾起又吾得,,

有人成日都話我豬牙><"所以要起身身喇,,吾起都吾得=v="

my lvoe my fate____""

l love,,l hate..."

你愛還是不愛,,

_________________________________,,

報時,,,..無聊中,,好凍

           ┼* 11:00am〢▋
      06﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||*

FM :__||||"傻kat,,藍妹啤酒____,,

刊登時間︰2006-01-06 10:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 5 日  星期四  


 

琴日..我又係甘啦,,訓到2點幾又起左身..

唉..!?"之後就冇訓到啦.,,又吾豬有咩做,,

想去訓又訓吾著,,最衰我細佬啦,,

冇啦啦叫我去睇電腦..原本訓得著嫁嘛,,

俾佢叫一叫,,我就訓唔著啦,,嗚嗚..

佢訓唔著,,我又訓吾著,,唉..!?"

又吾知有咩做,,之後去左傾電話=3="

佢係我隔離係甘嘈...傾到電話冇電電=.=v

又吾知有咩做啦,,跟住走去訓..我細佬都去左,,

我又訓唔著,,甘不如吾好訓好過,,

之後起身做功課,,唉..!?"

勁多wo,,好再起做姐..吾係死得人啦,,

跟住上堂成日係甘釣魚,,嗚嗚....

又調位wo..激死>v<"

同個死人黃良杰坐...唉!?"

,,,

今日,,我又係甘,,第3日啦,,想死牙..

雖然傾日吾洗甘早番,,我想早d訓姐..

甘都吾得...攰到死嫁嘛,,唉,,!?"

1點幾起左,,又冇人陪我傾計>v<""

悶爆牙,,去打機XD.."嘻嘻..

今日就打住甘多先啦..bibi/\/\"

_________________________________,,

報時,,,..醒左,,又訓唔著.唉!?"

           ┼* 01:45am〢▋
      05﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||*

刊登時間︰2006-01-05 01:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]