| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
哇,,琴晚激死我啦,,冇啦啦暈低左=v="
甘大個女都未試過喎..哼..可能e幾日凍親啦,,
訓醒左果時都冇事嫁嘛,,去房到拎野行出黎,,
諗住入toilet啦,,點知,,係門口跌低左..
我細佬問我咩事=v=""我都冇晒知覺啦=.=..無奈..
我仲將我拎左出黎d野,,吾豬飛左去邊=0="""
now搵吾番啦,,嗚嗚,,死啦,,要快d搵番先得啦..
好在一陣就醒番,,吾係我牙婆嚇死啦,,
哈哈..."牙ma番黎問我咩樹,,我都吾豬嫁嘛..
之後訓著左lu..訓訓下,,傻東覆msn比我,,
我訓緊震醒左-0-""之後覆番佢,,又訓著左..
佢回我,,又震醒左=.=""幾次都係甘,,
之後電話冇電..同佢講埋,,我又訓著左lu..
卡卡,,傻婆吾舒服中,,半醒半睡中..嘻嘻~
今日7點pm又要番學∼唉..!?"凍到死仲要番去,,
嗚嗚,,錄影都吾洗係甘凍既時候嫁嘛..激屎啦~
_________________________________,,
報時,,,..好凍,,病病地
┼* 16:58pm〢▋
07﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||*
FM :__||||"傻kat,,藍妹啤酒____,,
|
| 刊登時間︰2006-01-07 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
吾豬有咩做,,openday好無聊牙~~"
琴日番去學校綵排,,練朗誦= ="唉!?"
約牙晴去左食m記,,食到好飽飽牙.."仲好想嘔tim=v="
我地仲未食完就閃左人,,哈哈..好晒野牙..."
之後番到學校,,見到蛋撻同彤彤坐係到,,好凍凍牙..果到好凍牙.."
之後,,我地上左去放野..就落左去練啦...練完我地就飛左上去拎番d野..
見到班f3既人係到排戲,,,好搞笑牙..睇完之後..我地就閃左人lu..
之後我地吾知去邊好,,我要去買襪..牙晴又要去買33..我咪話去mk囉,,
諗住叫埋蛋撻...蛋撻又話去又話吾去,,之後吾去lu>v<"甘衰><"
去到mk..我地去左旺中..牙晴去睇"嬲"..我要去買品初襪.."= =""
冇耐我地就走左啦..番到屋企..我就訓著左=v="
傻東,,sorsor><"我訓著左冇打到俾你,,吾好怪我牙,,"><”
大國寶牙哥,,我一定會打俾你嫁喇><"你吾好甘喇..
,,,
好開心牙,,琴晚我訓得著啦,,哈哈,,3日我都訓得吾好,,琴晚終於訓得好啦,,
可能就係冇訓到,,我先訓得著啦,,嘻,,"[[傻婆.."]
今日9點幾起左,,好凍凍牙,,吾多想起的,,吾起又吾得,,
有人成日都話我豬牙><"所以要起身身喇,,吾起都吾得=v="
my lvoe my fate____""
l love,,l hate..."
你愛還是不愛,,
_________________________________,,
報時,,,..無聊中,,好凍
┼* 11:00am〢▋
06﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||*
FM :__||||"傻kat,,藍妹啤酒____,, |
| 刊登時間︰2006-01-06 10:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
琴日..我又係甘啦,,訓到2點幾又起左身..
唉..!?"之後就冇訓到啦.,,又吾豬有咩做,,
想去訓又訓吾著,,最衰我細佬啦,,
冇啦啦叫我去睇電腦..原本訓得著嫁嘛,,
俾佢叫一叫,,我就訓唔著啦,,嗚嗚..
佢訓唔著,,我又訓吾著,,唉..!?"
又吾知有咩做,,之後去左傾電話=3="
佢係我隔離係甘嘈...傾到電話冇電電=.=v
又吾知有咩做啦,,跟住走去訓..我細佬都去左,,
我又訓唔著,,甘不如吾好訓好過,,
之後起身做功課,,唉..!?"
勁多wo,,好再起做姐..吾係死得人啦,,
跟住上堂成日係甘釣魚,,嗚嗚....
又調位wo..激死>v<"
同個死人黃良杰坐...唉!?"
,,,
今日,,我又係甘,,第3日啦,,想死牙..
雖然傾日吾洗甘早番,,我想早d訓姐..
甘都吾得...攰到死嫁嘛,,唉,,!?"
1點幾起左,,又冇人陪我傾計>v<""
悶爆牙,,去打機XD.."嘻嘻..
今日就打住甘多先啦..bibi/\/\"
_________________________________,,
報時,,,..醒左,,又訓唔著.唉!?"
┼* 01:45am〢▋
05﹏01[]]﹡2006 ,,..'--[|||* |
| 刊登時間︰2006-01-05 01:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|