我既黑色聖誕,, 25/12 ,,S unday
人地話..聖誕節係開開心心既....但係經過琴晚之後....我就唔多覺啦..."
琴晚我同蛋ta去左mk....佢約埋佢"老豆"啦..佢仲鬼死甘開心tim.....
但係..."好境不常..蛋ta..佢..唔見左個電話.....""
仲要好衰唔衰,,,就係係正日"聖誕節"唔見wo...:你話死唔死牙拿..."
本來好好地既聖誕節.....就甘就冇左啦////""冇晒心情去玩啦....
之後搵唔到牙蛋ta個"老豆"既電話wo""甘唔知點算啦..就係甘問人拎.."
點知拎到電話啦....但佢話佢係"尖沙咀"..=.=v唉..""蛋ta好失望同失落..""卡卡<
d fd又唔黎喎...衰人衰人>v<"嗚嗚....."
之後啦...唔知有咩做...去左百老匯到睇下有咩戲睇...我地諗住睇"情癲大聖"..
但係....冇位....要1點20分果場..甘我不如番屋企訓仲好=.=".."
之後話番屋企.....跟住又想唱k直落....但係...我又驚俾人牙ma鬧...所以話番去,,
但係蛋ta又好想唱..我都想..甘啦.."所以去左唱....我地問佢,,,,一個人要幾多..
佢話88...的確你88人頭...但係...我地俾佢昆左...佢另加既野....加左成150蚊,,,'
他媽媽=v=""都唔想講嫁....事實真係好火.....加左甘多....加加埋埋成350蚊....
搞錯,,,花生5x蚊..個果盤仲離譜7x牙...我都冇晒野好講,,,
佢拎入黎....我地以為佢搞錯左啦....黠知係另加既.....唉......
仲要我地加加埋都係得果300蚊牙....唔夠錢,,,,,點搞法=.=v
蛋ta即刻打俾佢牙ba...話唔夠錢=.=""""唉....果時都成12點幾....仲叫佢飛出黎....
佢牙ba俾左105蚊俾蛋ta...又後又買左野上黎.....
第2次去買野,俾果d人知道左,蛋ta就係甘鬧佢地啦.係甘串佢地∼
佢地唔俾佢拎入去,之後蛋ta個牙ba又黎啦∼佢好勁牙∼搞掂左=]]"
之後我地繼續唱kkkkkkk啦..."唱左好耐,,,,,我牙ma又成日打黎搵我wo,
我都唔知點好,佢唔俾我出通宵.唉..,,唔知點好!?"
於是..我地就拎個"咪"黎出氣.."唱左勁大聲...嗌晒出黎...""哈哈..."
今次真係"聲嘶力竭"啦...""嗚嗚...喉嚨好痛...救命,,,,"
我地唱到好眼訓....唔想唱,,,,蛋ta係到訓埋...雖然係未訓著....""',,哈哈~~
唉.....350蚊,,,就甘就冇左...嗚嗚..>v<""好慘牙...下次都唔去啦....昆人既..,,==]]"
____________________________________________________________________________,,
蛋ta唔好做傻事牙=∼=v知唔知牙!?"
唔見左電話最多問多次果d人姐~~
算啦..唔見左就唔見左....想拎番都拎唔到嫁啦...
我都唔見過...但係都拎唔番...所以冇計啦/...
喊都冇用xD..你咪算好囉,唔見左牙ba都唔話,但係我就死得啦!
我而家都唔知果速我放左你邊到牙,"唉....死得人多啦~
_____________________________________________________________________,,
黑色聖誕節_,,我都冇晒mood玩啦....
第1∼冇晒錢啦∼用晒係唱k到∼唉!!
第2∼冇人出街∼又唔去邊玩好∼
第3∼我又唔多舒服,而家頭好痛~~"
所以呢∼就唔想出,,~對住電腦算數.."卡卡∼
by:藍妹啤酒×||" 笠 _,,傻kat>3<" |