water0114
暱稱: 藍莓×||" i笠u _,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去MK
問題-____-"
〞16*02*200...
〞14*02*200...
〞15*02*200...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 1040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 28 日  星期三  


 

今朝我未訓醒....佢打黎..問我做咩唔打俾佢..>"

我未訓醒~"得閒彩佢..所以亂up野~跟住佢話..

你問左你牙ma未..我就話囉..我牙ma琴晚又加班~我冇問到

佢就話啦..你甘姐係冇啦~~哇..我勁無奈囉~咩都係佢up晒..佢岩晒..

我有咩錯既~佢就係甘話我..有d咩唔岩唔著..我又唔可以反駁佢wo..

我可以點牙..我忍左佢甘耐..我己經好好嫁啦喎..

__________________________________________,,

到左1點幾...我約蛋ta陪我去搵佢..""我唔想煩牙...所以還左先牙..

點知我差唔多到...佢同我講..佢以為我會上去佢屋企..我心諗啦..去仲上去做咩牙.."

之後咪同佢講囉/...我唔上啦...你自己落黎啦...點知佢話///我冇錢落去牙...你上黎啦....[[好無奈囉..."]]

我咪同個fd講囉...佢話唔係牙嘛....有冇搞錯,,,你要就自己落黎...唔要就吧...~

仲要俾佢聽到....佢話...你個fd好唔奈煩wo....其實我仲唔奈煩..冇同佢講姐..

佢仲話如果落去要成半個鍾....下...唔係掛...[我同個fd都係甘諗.."](有冇搞錯..")

哇...有冇搞錯...佢次次出親去都要女仔等嫁wo....冇d申屎風度=v=""卡卡~

我地又去搭過地鐵...係甘搭黎搭去...仲要次次都搭過左站...~哈哈~~

我地掛住傾計仔唔記得左落車.....傾到傻XD......仲要過左幾次....我地今日搭地鐵都搭左7,8次,,,,哈哈~~

到左寶琳..佢仲未到...之後打俾我...問我係邊...係寶琳囉...又係佢叫我去既..

佢話佢差唔多到...跟住見到佢係門口...佢係甘搵都搵唔到我..

為有我去叫佢啦...之後行過去..俾個信封佢...d錢同有信俾左佢..

佢仲唔知咩事....我咪話,,,d野係入面...之後就走左...蛋ta話我好絕-口-""

我都冇野好講....係甘走啦....之後見到佢入埋黎.....我地咪琴琴青走囉...

點知都俾佢見到...仲要嚇親蛋ta...笑死我....

我都未驚,,,而蛋ta..驚到屎..哈哈~~蛋ta唔好唔認啦..卡卡.."

見到佢..佢係甘問我...做咩事,,做咩事..我唔知佢有冇睇封信啦.."

我答佢...冇野...好想講..[[咪煩我..]].."之後我地一支箭甘走左....佢都冇跟住黎...

蛋ta仲要疑神疑鬼甘講....[[佢有冇跟住黎..佢有冇跟住黎..]]哈哈~~

仲驚過我..哈哈...好搞笑..蛋ta~我服左你牙..

之後佢係甘sd msn過黎,,,,話佢唔係我煩住你,,,,係甘say sorry...

佢又打黎...我都冇理佢....我吾知自己係咪好絕囉...但係我唔想煩牙...

做人點解唔可以開開心心甘過呢..係都要俾d唔開心既人煩住....

吾鬼去諗啦...還定我而家都吾洗理佢..哈哈~~

1身鬆晒∼好開心牙~~waaakaaaaaaaakaaaaa...嘻嘻..heeee

_____________________________________,,

走左之後...我地又去搭地鐵啦....卡卡~~去左鑽石山到睇戲..[[情癲大聖]]~"

我覺得好好睇囉...但係d fd話唔好睇...d動畫技好勁...勁誇張..不過好睇..卡卡~

睇到喊左出睇...傻左...好感動>v<""

蛋ta仲問我係咪喊過..坐我隔離都唔知..卡卡~~我太醒啦~啦~啦~~嘻~

牙sa好令女牙∼笠屎佢牙>v<"

四位西遊戰士:戇直大師唐唐(謝霆鋒飾)和三個徒弟;猴擒大師兄孫悟空(陳柏霖飾)、豬扒二師兄豬八戒(Kenny關智斌飾)和沙膽三師弟沙僧(Steven張致恆飾)大搖大擺來到了莎車城,一如既往,獲得全城英雄式歡迎,誰也沒想到,就在這裡,大師唐唐竟遇到他成聖前最艱巨的考驗,而這場考驗也只能靠他自己一個人去度過。徒弟們在莎車城被樹妖所擒,大師唐唐僥倖借金剛棒之助脫險,狼狽地去找尋解救徒弟們的方法。他遇上了奇醜無比、來路不明的小女妖美艷,美艷對他一見鍾情,從此大師唐唐天天就被這個癡情女妖纏著,落入她設下的愛情圈套,犯下天條。外星自由行公主(范冰冰飾)和她的戰隊,路過地球,認識了唐唐,答應幫助他,唐唐選擇跟隨這一位真正美艷的公主離開。美艷悲痛欲絕,卻誤打誤撞發現自己的真正身份,美艷脫胎換骨成為星際勇士,更義助公主抵抗敵人,大敗樹妖群魔。信守諾言的美艷捨命救回大師唐唐的徒弟後,甘願單獨面對天宮的審判。唐唐決定步悟空後塵,大鬧天宮!最終佛祖出面求情,要二人雙雙經歷那九九八十一難的西遊記,普救世人,以贖情債…
刊登時間︰2005-12-28 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 26 日  星期一  


 

點解會甘唔公平既./..有d人借左人錢...可以唔記得還...

但係人地借左佢錢..佢就係甘追人還...仲懶係野甘講...

我唔係迫你還..但係我真係好唔掂....1日可以打成幾廿次黎,,

我可以有咩好講牙...成日打黎追我還錢...仲同我講甘多野..

話兄妹兄妹唔會計甘多///唔會追你還...你自己又咪係甘計,,,

你自己講晒啦....自己又唔記你借過我錢嫁...又唔肯還..

我冇追你算好人屎啦...佢仲意思問我..

仲要好似冇事甘樣問我幾時還錢俾佢...""

其實我好好奇,,你識d牙妹..好似成日用黎問佢地借錢...

次次你都差人大把錢...我有咩可以講牙...d牙妹..只供你借錢..

仲要有借冇還...有邊個仲肯理你..我覺得mabel仲得好囉..

而家佢地互不拖欠..只係我牙哥差佢五百幾蚊既錢囉...

佢又借左斌斌100喎....又仲差我3百幾...仲有其他人呢..

係甘借係甘借...自己1有錢就係甘去買野...又唔還錢俾人wo..

成日都去買手機...一出"良"就去買野...而家佢借過邊個錢都唔記得啦..

仲成鬼日鬧我唔記得野...我係大頭蝦...但係都唔會好似佢甘..

有借而冇還...你話我可以點同你為持甘既關係呢...

你成日都係甘話我...我始終當你係我牙哥//"唔通你話我反駁你咩..

甘樣我仲俾你話多幾錢重啦.."我唔想你成日都打黎牙..

有d野唔洗講晒出黎先知嫁...成日打黎我都已經唔聽你電話啦..

你都係仲要打黎...打親黎都係誘我還錢...你口講唔係追...

但你我覺得係呢.....你都唔理人感受既...一打黎就問有冇錢還...

如果我係有牙...俾左你我聖誕玩咩牙...真係好笑啦!!"

次次都話少少都唔梗要...連少少都俾埋你既...我咪日日係屋企...

又叫我出去喎...唔想同你出牙..出親都問我借錢...又話有冇錢..幫我出住..

你冇錢就唔好叫我出啦...出到去又係我俾錢...又唔係唔知我冇錢wo..

我對你已經冇野再好講啦...只好幫mabel同斌斌啦..問佢拎番借過既錢.

唔係我冇情..提下你甘姐..如果你再唔記得我都冇計,,佢地親自問你囉~

________________________________________________________________,,

對我好 對我好 好到無路可退

可是我也很想有個人陪

才不願把你得罪 於是那麼迂迴

一時進 一時退 保持安全範圍 

這個陰謀讓我好慚愧

享受被愛滋味 卻不讓你想入非非

我所要的他不給 好像小偷一樣卑微

殘忍也不失慈悲 這樣的關係你說多完美

by:藍妹啤酒×||" 笠 _,,傻kat>3<"

刊登時間︰2005-12-27 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 25 日  星期日  


 

       我既黑色聖誕,,     25/12   ,,S unday

人地話..聖誕節係開開心心既....但係經過琴晚之後....我就唔多覺啦..."

琴晚我同蛋ta去左mk....佢約埋佢"老豆"啦..佢仲鬼死甘開心tim.....

但係..."好境不常..蛋ta..佢..唔見左個電話.....""

仲要好衰唔衰,,,就係係正日"聖誕節"唔見wo...:你話死唔死牙拿..."

本來好好地既聖誕節.....就甘就冇左啦////""冇晒心情去玩啦....

之後搵唔到牙蛋ta個"老豆"既電話wo""甘唔知點算啦..就係甘問人拎.."

點知拎到電話啦....但佢話佢係"尖沙咀"..=.=v唉..""蛋ta好失望同失落..""卡卡<

d  fd又唔黎喎...衰人衰人>v<"嗚嗚....."

之後啦...唔知有咩做...去左百老匯到睇下有咩戲睇...我地諗住睇"情癲大聖"..

但係....冇位....要1點20分果場..甘我不如番屋企訓仲好=.=".."

之後話番屋企.....跟住又想唱k直落....但係...我又驚俾人牙ma鬧...所以話番去,,

但係蛋ta又好想唱..我都想..甘啦.."所以去左唱....我地問佢,,,,一個人要幾多..

佢話88...的確你88人頭...但係...我地俾佢昆左...佢另加既野....加左成150蚊,,,'

他媽媽=v=""都唔想講嫁....事實真係好火.....加左甘多....加加埋埋成350蚊....

搞錯,,,花生5x蚊..個果盤仲離譜7x牙...我都冇晒野好講,,,

佢拎入黎....我地以為佢搞錯左啦....黠知係另加既.....唉......

仲要我地加加埋都係得果300蚊牙....唔夠錢,,,,,點搞法=.=v

蛋ta即刻打俾佢牙ba...話唔夠錢=.=""""唉....果時都成12點幾....仲叫佢飛出黎....

佢牙ba俾左105蚊俾蛋ta...又後又買左野上黎.....

第2次去買野,俾果d人知道左,蛋ta就係甘鬧佢地啦.係甘串佢地∼

佢地唔俾佢拎入去,之後蛋ta個牙ba又黎啦∼佢好勁牙∼搞掂左=]]"

之後我地繼續唱kkkkkkk啦..."唱左好耐,,,,,我牙ma又成日打黎搵我wo,

我都唔知點好,佢唔俾我出通宵.唉..,,唔知點好!?"

於是..我地就拎個"咪"黎出氣.."唱左勁大聲...嗌晒出黎...""哈哈..."

今次真係"聲嘶力竭"啦...""嗚嗚...喉嚨好痛...救命,,,,"

我地唱到好眼訓....唔想唱,,,,蛋ta係到訓埋...雖然係未訓著....""',,哈哈~~

唉.....350蚊,,,就甘就冇左...嗚嗚..>v<""好慘牙...下次都唔去啦....昆人既..,,==]]"

____________________________________________________________________________,,

蛋ta唔好做傻事牙=∼=v知唔知牙!?"

唔見左電話最多問多次果d人姐~~

算啦..唔見左就唔見左....想拎番都拎唔到嫁啦...

我都唔見過...但係都拎唔番...所以冇計啦/...

喊都冇用xD..你咪算好囉,唔見左牙ba都唔話,但係我就死得啦!

我而家都唔知果速我放左你邊到牙,"唉....死得人多啦~

_____________________________________________________________________,,

黑色聖誕節_,,我都冇晒mood玩啦....

第1∼冇晒錢啦∼用晒係唱k到∼唉!!

第2∼冇人出街∼又唔去邊玩好∼

第3∼我又唔多舒服,而家頭好痛~~"

所以呢∼就唔想出,,~對住電腦算數.."卡卡∼

by:藍妹啤酒×||" 笠 _,,傻kat>3<"

刊登時間︰2005-12-26 08:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]