今日我地小息果時係到佈置課室,,聽日就係聖誕party啦..."
話有個課室design比賽....>"所以我地就開始整啦..
但係見到第2班果d好令令牙....甘鬥=v="""我地班到好多雪花牙..""
哈哈.....都算幾令令甘啦....比起人地果d...好似小巫見大巫@@"
kaka...."我地個個小息都係到整....""到左放學...miss shek話叫我地留低.."
原來係.....""""[要謄文牙,,]嗚嗚..."唉....我仲要鬼甘多.....點知....彤彤仲比我多=v=""
傻嫁~~~甘多都有..."抄都抄死啦..."之後又送我地chirstmas present牙//"
幾得意嫁...哈哈...雖然低低bb甘."卡卡""]]="
___________"我地抄緊果時...牙茵佢地出左去買野....因為我地唔夠材料牙...
所以又去買過/////""我地抄玩果時佢都岩岩好番黎.."""好準時^o^"
之後我地又開始整啦...整牙整牙....睇到隔離班果d勁令喎....令爆牙>v<"
嗚嗚....我地真係....唉....加油加油啦~~~大家....嘻嘻~~奸爸爹>v<"
之後整整下...又唔夠野啦....佢地又夾錢去買啦....第3次去買野=v=""
好勁...."之後我番到去...見到有d公仔好得意....又買左@@""哈哈\~~
希望用得著啦~~聽日係chirstmas party牙....玩得開開心心啦^^
祝我既朋友仔="]]
聖誕節快樂∼開開心心*"
happy chirstmas >v<"~~~~~""
希望你地有個開心既假期啦∼∼"
by:藍妹啤酒×||" 笠 _,,傻kat>3<" |