hihi~
今日6點起身 勁累累累累累累累...
之後番大酒樓 ~o~
做最後的野 ....
就係火化 了 ._.""
6點 搞搞搞搞 搞到 12點幾 ....
之後搭車 入馬銨山 食飯 -﹏-""
之後 同表妹 交換電話o_o""
之後 佢同我玩sms -﹏-""
玩到我番到屋企 ^^
多謝佢搭車 幫我解悶 ^_......(閱讀全文)
你好 ....
今日 10點幾 起身 -﹏="
就搭的士 去鑽石山 大酒樓 =﹏=
姐係 殯儀館..........
去到 搞搞搞 --""
由於我係長孫 =__=""
好多野 都搞到我身上 /__\""
由11點 開始 搞到 夜晚10點 =﹏=""
係甘燒野 同食野╯▁╰
之後就走啦 -﹏-""
出去食野 ............(閱讀全文)
你好~~
今日 係星期六 .....
e個星期都好多野做/__\
嗚嗚....
講完星期六再慢慢講>w<
星期六 起身 o__o""
去左朋友到 ><""
之後就開始落雨 =﹏=
之後就番教會 =__='
個朋友 勁衰 --"""
偷偷收埋左我個銀......(閱讀全文)
hihi
今日試下沒表情先
起身 送細佬番學
今日係星期五 丫
成日係屋企上網
佢有課外活動
搞到 我要自己食飯
唉 佬大佬世界了
係細佬 唔係大佬
上網 搞左成日野
累啦 要訓 晚安......(閱讀全文)
今日 係星期四了._.""
起身 -~ -"
送完細佬後 -w-""
再訓 近排成日好夜先訓 -____-""""
又要 6點幾起身 =......="""
訓醒 食飯 =333=""
之後 上上網 -v-''''
最後 比老豆 "的"左出去買 鞋 同 衫 -w-""""
之後 係出面 同老豆食飯 -w-"""
再行下~o~""......(閱讀全文)