hihi~
今日起身._.""
食完飯 就出去面試=0=''
去青山道~o~"'
第一次行 行左好多冤枉路 /-\''
最後都到左 -0-'''
我覺得 之前個2朋友見左之後 講得好岩 -口-'
似介紹 多過似 面試=.=''''
我一定pass了 -口-''
因為...
教會介紹l......(閱讀全文)
今日係星期三 明日64了=-=''
要要要...
要要....
要..
面試 /口\'
昨日 同今日 都有團友試 =-=''
話好易-.-
但又唁肯講 要做d咩-.-''
我頂佢地 \口/'''
今日早上去左教會 抹野-0-'......(閱讀全文)
HIHI~
今日 ._."'
星期二~~
仲有2日就去面試o_o'''
今日 番左教會 幫手 汁下野._.""
因為星期日 係教會 50週年~~
人生有幾多個50年=-=v
哈哈~~~~
汁汁下野 甘就過左一個下午了
之後番屋企食飯~~
明日再去幫手\口/''......(閱讀全文)
今日係六月的第一日了._.
星期一 \口/'''
2個1 ~~~
起身 +_+""
送細佬番學o_o"
之後再訓....
上網 -0-''
去到中午 太悶
去打波>00<'......(閱讀全文)
hihi ^_^
今曰係星期日 *v*
好早起左身 =-='''
有幾早
8點幾起左身啦 =﹏=
起身 食左早餐 就出左去 =-='
食完 就番去 ~o~"''
番去參加主日學
讀聖經a_a"""
今日 讀 以賽亞書 25章=-='''
讀完 陪子軒 同 民滔 去左大快活 食早餐 -w-"""......(閱讀全文)