hihi
今日星期六 -o-"
起身 上上網=_="'
之後背背經-o-'
因為今晚...................
有背經比賽/口\!!
番到去 我地全男班 /口\'
之後比賽/口\""
肥滔 同 樂仁 屈晒機囧
最後我地win 左-3-""
有爆谷食=_="......(閱讀全文)
今日 有黃雨牙 /口\'''
早上 出左街 /口\""
點知黃雨 唯有番屋企吧=_=""
沖完涼 想去訓下 =_='''
點知 dame 打黎 -.-'''
叫我西9 同佢行下 -﹏-'
雪雪都係到 ~o~
好累 仲要我出去 /口\"""
算 係屋企訓仲晒時間=_="
之後出左去/口\""......(閱讀全文)
hih *v*
今日 好開心 =_________________="'
一起身 就知d 小朋友 要 停課2個星期-口-""
但都唔關我事 -3-"''
爆唔爆 我都放緊假a_a
哈哈~
我細佬仲要番去考試a_a"
起早 =_="
教會 打黎 叫我番去 幫手清潔-o-"'
食完 飯 就番去=_=""
但食太多 食到好飽 ......(閱讀全文)
hihi~
今日係6月頭 -3-""
就到6月中=_______='
今日 係星期三了-o-"'
各位考試 或 就考試的人加油-3-'
今日起身 =o=
太悶 去左又一城食kfc 早餐~o~
食完 番屋企=____=""""
之後 細佬考完 番黎=口=
的左佢陪我遊水~o~
之後食飯-33333333333333-'''......(閱讀全文)
星期二 =口=
又落雨 =_='
今日好乖 成日都係屋企 xd