今日 有工番aoa
上午 番完 番屋企食飯
之後 去替志亮~_~
派傳單=_=
要去 我學校 門口派 囧囧囧
之後 d老師 行過黎-.-
講 e e個人甘熟 -.-''''
...........................................
甘係 你有教過我\口/
..................
之後 仲撞到個同學做問卷ao......(閱讀全文)
hihi~
今日係星期一
好好唔開心....
.....
....
因....
為.....
今日又落雨了.___.
 ......(閱讀全文)
早上 番教會~_~
番 主日學-0-
見唔到 子軒 / 口 \
佢味起身=_=
主日學 之後 就 同民滔 去食早餐 =﹏=
我負責.... 睇....
因為 番教會 前已經食了._.
之後 番去 祟拜~_~
拜完 閃人._.
hi~
今日星期六......
詩歌 分享~o~
我同 民滔 負責......
1點 就番到去 預備了~_~
我同佢 1人分享 5隻 詩歌~_~
合共10 隻-333333333-
之後 就番屋企aoa
因為明日 係父親節=_=
好早番屋企了._."'
今日起物身 就番教會=_=
今日多左 好多小朋友 比我教-_-'''
3個 小老師 對 6個小朋友=_=''''''
我 ... 志亮 .. 子軒 3個人-_-
之後 志亮... 走左....
要我1個 教5個 細佬 -.-
教到死死下........
教完 -_-
番屋企 為明日聚會預備~~~
明日係詩歌 分享-_......(閱讀全文)