hihi~
今日係星期一 有電視睇了 /口\'''
哈哈
起身 食早餐a_a"
之後 再訓....
起身 再上上網 -_-""
今日 好多人都有考試a_a
加油!o!
之後 有人找我 夜d出去游水-w-""
最後.... 落雨 加 雷暴警告 -o-''''
沒去到 -.-......(閱讀全文)
HIHI -0-''
今日係67 a_a""
係我教會 頌恩堂 50週年
昨晚 太緊張 訓得唔係幾好 -........-''
甘到我11點 正 先到 -0-''''
教會 聚會 11點開始....
番到去 o_o""
見到好多人 著西裝 )o("""
好採 我地個團 唔係個個都著 -3333-'
聚完會 就要影相.....
影完 都1點幾 -__-""......(閱讀全文)
hihi -0-'
今日係星期六 有聚會 -口-''
原來係我負責....
1點就番到 去預備了 -﹏-''''
之後就開始 聚會啦- 0- ''
今日係祈禱會 a_a""
要為 6件事祈禱~~~
之後 甘係等人想 -0-'''
最後就完左 -0-'
去食少少野 再番教會幫手
去到7點幾 都搞好......(閱讀全文)
HIHI~O~'
今日65 牙 -0-'
星期五 xd
起身 番教會 搞野 同 汁野-.-''
因為星期日 係50週年-0-'''
要星期日 汁到好好睇睇 ~~
由10點幾 開始抹野-0-''
之後1點幾 去食野~o~
去左飲茶a_a"
之後 番去 就開始 搞個blog =﹏=
水水係人才 x......(閱讀全文)