你好~
今日係星期六a_a""'
起身 上上網 =3=''
之後就出去食飯
食完 發覺太早
之後幫細佬買埋 =﹏=
之後 坐坐~~
就番教會了 =-='
今日 係.... 我分享a___a""""
今日好少人番 /__\""
得 4個番 =-=''......(閱讀全文)
hihi....
好灰牙 =-="""
今日 起身 有人打比我 叫我6月果時去面試)o(""
明日星期六 到我分享了 =-=""
唉...
點解最後先問我...
唉....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------......(閱讀全文)
hihi~
端午節快樂~~
你今日有沒食粽a_a""
我一起身 就食粽了 =-='
食完 上下網~o~""
之後 要同d親戚食飯 -...-''
又食粽了 =﹏=""
好中 初中 的朋友都要考試a_a""
你地加油~~
我等6月24日 考 a_a
呵呵~......(閱讀全文)
hihi
今日唔知做咩 ==""
係屋企 就沒落雨 ==""
一出去就落雨 囧
唔通個天都唔鐘意我 /__\"
今日起身 送左細佬去 之後~~~~
都係屋企 上上網 =-=""
等下 下次英文口試~~
6月24 考
之後細佬番黎 o_o""
先知明日係紅日 >口<""""......(閱讀全文)
你好~~
今日好緊張 =﹏="""
中文口試 >0<""
得閒 上上網 -﹏-""
再睇下聖經 因為星期六到我分享 -﹏-"""
睇到6點 就出去 口試了 ._.""
今日係 留皇發 xdxdxdxdxd
去到 6點20 .....
張證 寫6點半開考 -...-''
入到我 原來我係第2批 )o(
姐係要等第1批 考完先到我 --'......(閱讀全文)