琴日我終於買左部Ice cream返黎啦
超可愛>v<
不過是完全唔襯我的@_____@
但無所謂啦,
最緊要我鐘意>v<
但我都唔知點解我會買左粉紅色的~_~
但都幾靚的@___@
呠
如果我是好人, 我是一個很蠢的好人! 如果我是壞人, 我是一個很笨的壞人。 只有一點錯不了, 我一定是一個又蠢又笨的人。 只有又蠢又笨的女人, 才會因為男人而哭。 而只有又壞又討厭的男人,&wsp......(閱讀全文)
我發現依家的我已經害怕感情一事了。
我怕受傷,
亦怕傷害別人。
睇返對之前同傑的sms,
我發現自己好幸福......(閱讀全文)