今日是電車呀伯last day的日子>v<
亦是我離可以轉做長工近左一大步的大日子*v*
今日原本想搵人去慶祝的,
但最後都是算吧....
有個人我再不想理佢了,
我應該只是佢無聊時的玩兒吧....
520
你最我最想搵的人,
原本有一個對我黎講好重要好重要的消息想講你知。
但對你黎講我始終是朋友呢,
連打機都比不上的朋友吧。
特然發現我的真心原來是一樣好討人厭的野黎的/.\
但我所付出的真心可以收返嗎/.\??
最近愛上淋雨......(閱讀全文)
*曉曉點左我個100問@__@ *﹏※*﹏※*﹏※*﹏※*﹏※*﹏※ 1`叫咩名;寶,娃娃,娃b,bb,夢,夢b 2`幾歲;19 3`住邊;葵涌` 4`嗜好;聽歌`打機`整野......(閱讀全文)