每日都對自己講話放棄佢,
唔好再理佢。
但始終都是做唔到/.\
琴晚同佢講電話果陣,
聽住佢點樣同佢的她點講大話,
有種好無奈的feel。
因為我好清楚佢不是為左我而咁做,
佢只不過是果一刻唔想對住佢,
所以先咁講。
 ......(閱讀全文)
琴晚,
我因為好小事而話左佢的她一句。
我知道好多人都為我膽心,
因為次次有人話親佢的她,
佢都會嬲,罵人/唔彩人。
但我等左又等,
佢都是一聲都冇出到,
又唔是唔彩我,
當我問佢點解唔罵我的時候,
佢只是答左句:唔知.........(閱讀全文)
覺得自己好白癡/..\
明明已經決定好唔再理佢的所有野,
只可以對佢冷冰冰。
但最後一聽到佢唔開心,
又傻傻的忘記哂所有野/..\
邊個人會像我咁笨的,
唉/..\
好討厭,好討厭個女仔,
點解在一齊又唔可以好好相處......(閱讀全文)