開始唔知自己到底想點,
點解咁白癡,
晚晚唔訓就只為等你的電話,
我真的覺得我就黎傻的啦,
應該話我一路都傻緊。
是唔是應該放手呢0.0
放手應該好過每次聽你講你同佢的所有野吧?
但要放手又真的好難/..\
我應該點做先是正確的呢??
 ......(閱讀全文)
轉左做長工2個月了,
但我真的好笨好笨,
好多野都未識,
還要人地教好多次先識,
我到底識唔識合做呢份工呢??
好好奇
原諒我就是這樣的女生 作詞:戴佩妮 作曲:戴佩妮 我不夠認份 所以怕再為誰作出犧牲 愛要有天份 所以我始終學不會放任 我不夠天真 不允許我傻傻的等 對自己殘......(閱讀全文)