今朝9點幾本來起左身..但又唔想坐係度..再訓..2點幾起身
起身打機..5點幾阿南打來叫我出去食飯..話岑文生日要慶祝..正日係聽日
6點幾我就出左去喇..同希仔坐輕鐵去天耀搵岑文同阿虎
之後再去元朗搵阿南..去左機鋪玩左陣..唔識玩頭D..加上唔敢玩
驚樣衰-0-之後等埋家敬就去食野..去左正記食..招呼我地個個阿叔超好笑..
講野又大聲..又搞笑..又話唔好講粗口,,超好笑@_@
食飯叫左4個菜..10碗飯..4枝大加士伯..講番以前D野..超好笑
岑文飲左2杯..塊面紅到PK-.-見到D女又大叫[好大個屎忽牙]=.="痴撚線
食到10點幾又去機鋪打機..飲左D酒個人興興地~就玩下頭D~幾好玩WO@@
但係仲未好識玩..玩到11點半走人返屋企沖涼訓覺~
P.S.岑文!生日快樂牙@@大個仔喇~唔好再咁痴撚線喇@_@唔好成日發癲牙@@ |